torstai 20. maaliskuuta 2014

Unelmieni häät

Ajattelin tylsyydessäni kirjoitella millaiset olisivat mun unelma häät. :D Aika puskista tuli mieleen tämäkin aihe, mutta ikuisena romantikkona ajattelin kuitenkin ottaa haasteen vastaan ja kirjoittaa tästäkin jotain pientä edes. :D Myönnetään että ajattelen aika usein mun toivottavasti tulevia häitä. :D Kukapa ei pikkutytöstä asti olisi haaveillut niistä prinsessahäistä, mutta ei mulla kuitenkaan mikään hoppu naimisiin ole. :D Olisi ihanaa jos kosinta olisi omaperäinen ja sen yhteydessä näkyisi kosijan luonne.. :D Hahahah, tää postaus on niin pelottava.. :D


Nuorempana mietin läpi kaikki rantahäät yms. mutta oon tullut siihen tulokseen että kyllä mä haluan kirkkohäät! :D Ja haluisin tietysti paikalle koko mun suvun ja tietysti muita läheisiä ihmisiä. :D Tiedän jo kenet haluan kaasoksi, valinta perustuu siihen että hän on auttanut mua todella paljon vaikeina aikoina ja uskon että hän olisi loistava kaaso. Valinta paljastuu joskus jos naimisiin pääsen. ;)



Meillä on tosiaan ollut aika vanhanaikanen kasvatus, joten ehkä senkin takia oon aika vanhanaikanen mieleltäni tai siis että haluan häihini paljon perinteitä, mutta kuitenkin myös jotain uutta. :D Ja ehdottomasti ottaisin miehen sukunimen, koska onhan se hei perinne! Ja oman sukunimeni haluisin kirjoittaa ilmapalloon ja lähettää taivaisiin. :D Mä olisin todella halunnut että pappa saattaisi mut jonakin päivänä alttarille, mutta kuten kaikki tiedämme se ei ole enää mahdollista. Toisaalta voisin kävellä alttarille isäni saattamana, toisaalta enoni ja toisaalta taas ihan yksinkin. :D Mutta jollain tapaa haluan muistaa isovanhempiani häissäni, vaikka sytyttämällä kynttilän heille, tai jotain vastaavaa. Niin ja kesähäät totta kai!


Itse vihkiminen saisi olla lyhyt, mutta kuitenkin koskettava tai sellanen että siitä oikein huokuu rakkaus! :D Juu, en katso koskaan hääohjelmia.. :D Vihkimisen jälkeen siirryttäisiin johonkin kivaan juhlapaikkaan ja haluisin toisaalta jonkun bändin soittamaan ainakin vähäksi aikaa, koska onhan se nyt kivempi jos häätanssin musiikki tulee livenä. :D Tietysti jonkin verran puheita ja ohjelmanumeroita. Karaokea voisi olla loppuillasta.. :D ja juhlinta jatkuisi pitkälle yöhön, mutta missään kaatokännissä en tahdo häissäni olla. Se on päivä josta tahdon jotain jopa muistaa. :D Ja kummankin pitää osallistua häiden järjestämiseen yhtä paljon. :D




Mä en osaa päättää haluisinko juustokakun vai ihan perus-mansikkakakun, mutta onneksi asia ei ole ajankohtainen, luultavasti vielä moneen vuoteen. :D Ja tietenkin tahdon että mun tai siis meidän häät on meidän näköiset ja molempien persoona pääsee näkyviin. :D Ruokana peruskotiruokaa, tai jotain meidän lempiruokia. :D




Mä en halua mitään överipukua vaan sellassen kauniin ja yksinkertaisen. Johon voi yhdistää koruja. Huntua en tahdo. Hiukset luultavasti kiinni. :D Ja teemavärinä ehkä tää mun rakkaus liila. :D Ja sormuksena haluisin näyttävän, mutta kuitenkin käytännöllisen sormuksen. :D Mutta sen pitää olla hopeaa tai valkokultaa, en tykkää kultaisista koruista. :D Käytän niitä todella harvoin. :D Ajatus on aina tärkein. :D Ja kukkina joko ruusuja tai sitten mun ja mummin lempikukkia eli gerberoita! :D


Myönnän itsekkin että tää postaus on aika pelottava, mutta voin nauraa tälle sitten joskus jos pääsen häitä järjestämään. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti