lauantai 22. kesäkuuta 2013

Oudot tavat, tottumukset ja ärsytykset

Eli aattelin tehä tällässen listan mihin listaan mun mielestä outoja tapoja,tottumuksia ja asioita jotka mua ärsyttää. :D

- Se että musiikkivideoissa on vaan itse artisti joka heiluu samalla kun laulaa, tää vaan ärsyttää mua jostain syystä. : D

- Mun on pakko pestä hampaat kaksi kertaa peräkkäin, jos en kerkeä musta tuntuu että ne on tosi likaiset Ja lopuksi pitää vielä irvistää peilille. :D

- Kun laitan ripsaria mun on pakko laittaa ensin oikean silmän yläripset ja sitten vasemman, jonka jälkeen laitan oikean silmän alaripset ja sitten taas vasemman. Ja alaripset pitää laittaa niin että ripsaria laitetaan ns. alakautta. : D

- Mun on pakko laittaa aina meikatessa musiikkia soimaan tai joku ohjelma taustalle. :D

- En voi syödä tomaattia,kurkkua tai paprikaa mikä on ollut jääkaapissa edes tunnin ilman minkään näköistä suojaa. :D Itse pilkon niitä vaan sitä mukaan kun syön tai suojaan ne kelmulla kun laitan jääkaappiin. : D

- En tykkää niistä poimusipseistä vai mitä ne on : D sileät on mun mielestä paremman makusia ja niitä on kivempi syödä. : D

- Kun lähden kotoa mun on pakko suihkauttaa vielä hajuvettä uudestaan ennen kuin astun ovesta ulos. Ja muutenkin sitä pitää lisätä parin tunnin välein. :D

- Kun niistän mulla on pakko olla peili lähellä. :D

- Jos nukun ilman ponnaria se on katastrofi! :D

- Autolla ajaessani motarilla ja valtateillä popitan ihan täysillä musiikkia kun oon yksin,mutta kun ajan tuolla kylillä niin volat on oltava pienemmällä, koska mua nolottaa jos se musiikki kuuluu ulos. :D

- Jos en ole töissä mulla on pakko olla joku koru koska muuten on orpo olo. :D

- Jos joudun heräämään herätyskelloon en pysty syömään aamupalaa, mutta kun saan herätä sillon kun itse haluan voin syödä heti. :D

- Kanan kanssa on pakko olla riisiä, tai vähintään perunamuussia :D

- Mandariinissa pitää olla ohuet kuoret, mieluiten myös appelsiinissa. Ja jos ne ei ole mehukkaita en voi syödä niitä. :D

- Mua kuvottaa mandariinien siemenet, en tiiä edes että miksi :D

- Tomaatti kuuluu leivän päälle, samoin kuin paprika, en voi syödä niitä edes salaatissa. :D

- Välillä on pakko saada aivan tuoretta vaaleaa leipää (vaikken normaalisti sitä juuri lainkaan syö), leivän päälle Oltermannia (!!!!) ja sitä vihreänpurkin piimää, nam nam! :D

- Salaatissa on pakko olla salaatinkastiketta!

- Aina kun menen nukkumaan puhelin on pakko laittaa lataukseen, tiedän ei oo hyvä juttu.. :D

- Välillä nautin siitä kun sähköt on pois :D

- Ihan sama menenkö yhdeksi yöksi vai viikoksi jonnekkin, mutta silti on pakko kirjoittaa lista mitä tarvitsen mukaan, että varmasti muistan kaiken. (siltikin välillä jotain jää) Jos joudun pakkaamaan ilman listaa pyörin tunnin ympyrää ennen kuin saan edes pakattua. :D

- Ennen kotoa lähtöä on pakko tarkistaa viis kertaa että on lompakko,puhelin ja avaimet.

- Nenäliinoja on pakko olla aina mukana. :D

-  En enää osaa syödä kuin valkoisia puuroja (puurorasisti) :DD

- Vaikka hiusnaamioita ja tehohoitoaineita ei saisi käyttää kuin 1-2 kertaa viikossa käytän niitä aina kun pesen hiukset. :D

- Jos leivälle laittaa makkaraa siinä on oltava myös juustoa, mutta jos siinä on pelkästään juustoa silloin ei tarvitse makkaraa. :D

- En syö grillimakkaraa jos sitä ei ole käristetty kunnolla. :D

- Syön lettuja tooodella harvoin, silloin kun niitä syön niin pitää olla kermavaahtoa. :D

- Kun luettelen asioita lasken niitä samalla sormilla, ja se ärsyttää suuresti ainakin muutamaa. :D

- Jos mulle ehdotetaan jotain alan miettimään toisaalta joo, toisaalta ei, tääkin ärsyttää ihmisiä koska mun päätöksen teko kestää viis vuotta. :D

- Kun ajan yksin autoa kuuntelen ihan eri musiikkia kuin silloin kun mulla on kyydissä joku.

- Mun on pakko ostaa aina kalenteri vaikken oikeastaan tee sillä yhtään mitään. :D

- Deodorantin pitää tuoksua eikä olla sellasta hajutonta :D Ja en tykkää yhtään käyttää niitä roll on dödöjä :D

- Aina ennen töihin, kouluun tai johonkin menoa mun on varattava aikaa jumitukseen, saatan istua 10 min ja vaan tuijottaa jotain ja miettiä syntyjä syviä. :D Tää tapa on ollu jo niin pienestä ku muistan :D

- Kun ukkostaa ja oon kotona menen peiton alle "piiloon" :D

- Tää on tullut aika äskettäin, kun kaveri polttaa tupakkaa mun on pakko syödä purkkaa. :D 

- Uskon horoskooppeihin vaikka tiedän että ne on ihan keksittyä juttua, silti saatan lukea useaan kertaan päivässä niitä. Mutta välillä ne osuu oikeasti todella lähelle! : D

- Mulla on penaalissa erikseen kyniä mitä lainaan ihmisille kun ne pyytää :D

- En nyt tiiä liityykö tää nyt hirveesti tähän, mutta tykkään oma tekemistä lahjoista enemmän, sillon tulee jotenkin semmonen olo että mua on oikeasti ajateltu.

- Jos käydään shoppailemassa jossain isommalla paikkakunnalla ja eksytään ostamaan namia, mun on pakko ostaa sellasta mitä ei täältä tuppukylästä saa. :D

- En tiiä onko tääkään toisaalta niin outo tapa, mutta poppari, mieluiten vielä voin makuinen ja valkosipuli dippi, nam nam!

- Jos ajan pitkiä matkoja autolla haluan jotain syötävää matkaan :D

- Mulla on joku pakkomielle hamstrata kaiken maailman rasvoja. :D Nyt oon sentää oppinu jo vähän hillitsemään tätä. :D

- Jos kynsilakat alkaa vähänkin lohkeilemaan ne on pakko poistaa mahdollisimman nopeasti. :D

- En voi sietää jos kynsi lohkeaa ja ei ole saksia lähellä. Ja jos leikkaan yhden kynnen niin on pakko leikata kaikki.

- Tykkään laittaa ruokaa ja leipoa, mutten siivota jälkiäni. :D Sen takia sekin on jäänyt nykyään vähemmälle :D

- Kun ajan yksin autoa mun on pakko laulaa biisien mukana vaikken osaiskaan sanoja, keksin sitten omia. Tai jos en laula kiroan muita autoilijoita. :D

- Kun parkeeraan auton, niin mulla on pakko olla paljon tilaa, etten vahingossakaan kolhi kenenkään autoa, ja sen paikan pitää olla semmonen että siitä on helppo myös lähteä. Mielummin pakitn parkista pois kuin parkkiin. :D Ajan vaikka kilometrin päähän jos on pakko. :D

- En tykkää yhtään ajaa kaupungissa, alkaa vaan ahistamaan heti.

- Jos hiukset on oikein likaset ne pitää pestä kaksi kertaa :D

- Kun palaan reissusta en osaa purkaa kasseja heti, pyykit kyllä saan aika nopeasti kasseista pois, mutta muut purkuu sitä mukaa mitä tarvitsen. :D

- Mun huoneen verhot ei saa olla auki jos mun huone ei ole siisti ja sänky pedattu :D Eikä myöskään silloin jos nukun. Tai jos ulkona on säkkipimeää! :D

- En osaa heittää rikkinäisiä laukkuja pois, ne vaan lojuu jossain kaapissa. :D

- Shoppailtaessa on pakko käydä katsomassa laukut ja korut :D

- En juo ruuan kanssa maitoa jos se ei ole jääkylmää ja rasvatonta tai ykkösmaitoa. :D

- Kun oon pessyt hiukset, ne on harjattava ja kuivattava pyyhekeeseen ja laitettava kiinni :D

- Omistan kyllä hiustenkuivaajan mutten käytä sitä lähes ikinä, kun käytän niin silloin saatan kuivata esim. housujen lahjetta jos se sattuu olemaan märkä ja haluan juuri kyseiset housut jalkaan. :D

- Työpaitaa en voi pitää yhtä vuoroa kauempaa, sen jälkeen se on pestävä. :D

- Shoppailen mielummin käteisellä kuin kortilla.


Tässä nyt olisi ainakin muutamia outoja asioita. :D Minkälaisia outoja tapoja teillä on? :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti