maanantai 17. kesäkuuta 2013

10 asiaa joita vihaan ja joista pidän..

Hirveästi tekisi mieli kirjoiteilla tänne kaikkea kivaa ja vähemmän kivaa, mutten keksi aiheita, joten nyt kommentoikaa ja ehdottakaa aiheita! :) Mutta ajattelin nyt tehä tällässen 10 asiaa postauksen mitä monissa blogeissa on jo nähty. :)

10 asiaa joita inhoan:

1. aikaiset herätykset, en tiedä ketään joka niistä tykkäisi. En vaan saa itseäni ikinä ajoissa sängystä ylös, sen takiakin yövuorot on just mun juttu. :D

2. hyttyset,hämähäkit ja kaikki ötökät, ei sitä ininää ja niitä puremia kestä kukaan!

3. lihapiirakka, tälle nauretaan paljon, mutta se haju kuvottaa mua, en ymmärrä miten joku voi sellasta syödä, yök!

4. nakki- ja makkarakeitto, hyi sekin haisee kamalalle, ja kuvittelen että ne makkarat/nakit imee sitä nestettä, en vaan voi syödä sitä. :D

5. oksentaminen, en kyllä tiiä yhtäkään ihmistä joka siitä pitäisi, kun oksennan ni mua alkaa oksettaa lisää ku nään sen oksennuksen : D hyi! : D ja sen hajukin on jo kamala! : D

6. kananmunan haju, sekin on jotain tosi kuvottavaa, siis paistettuna tai keitettynä, ei raaka muna haise ainakaan mun mielestä : D mun mielestä kananmuna haisee ihan pierulle : DD

7. netin katkeaminen, varsinkin jos sulla on joku tärkeä asia kesken!

8.  rahattomuus, aina tulee niitä ideoita mitä ois mahtavaa tehdä  kun ei oo rahaa, mutta kun on rahaa ei ole aikaa tai intoa :D

9. valittaminen, joo valitan itsekkin, mutta yritän vähentää sitä ja tiedostan sen että se kuulostaa erittäin tyhmälle ja ärsyttävälle! : D

10. epäluotettavat ihmiset, ne vaan on perseestä, näin suoraan sanottuna. Ärsyttää jos kertoo luottamuksella jonkun asian ja sitten sitä levitellään pitkin kyliä.

10 asiaa joista pidän:

1. luotettavat ystävät, joille voit kertoa huolet ja tiedät ettei ne liiku kenenkään muun korviin, harmi vain että näitä ei kovin montaa ole!

2. BONES! se sarja siis, oon nyt ihan koukussa ja katon sitä melkeen aina kun oon koneella :D

3. Autolla ajaminen, oon tykänny siitä asti kun kortin oon saanu, se on vaan niin kivaa hyvässä seurassa. Välillä tulee itekkin ajeltua pitempää reittiä kotiin vaan sen takia kun se on kivaa! :D

4. kirjoittaminen, oon aina osannu kertoa tunteeni paremmin kirjottamalla kun puhumalla :D kirjottaminen on vaan helpompaa. : D sitten kun se fiilis tulee niin sillon tulee kanssa sitä tekstiä : D

5. suklaa. tuskin tarvitsee hirveesti perustella? : D

6. musiikki, en vaan voisi kuvitella elämää ilman musiikkia, se on auttanu mua monessa asiassa eteen päin.

7. syvällisten puhuminen, se on kivaa oikeassa seurassa. :D

8. hajuvedet, niitä ei voi olla liikaa! :D Melkein joka kauppareissulla tarttuu mukaan uusi :D

9. lapset, oon ollu tosi pienestä asti lapsirakas ja haluaisin joskus "suurperheen" ja näkisin itteni ihan hyvin kotiäitinä :D

10. pitkään nukkuminen, se ettei sulla ole kiire mihinkään ja voit koko päivän pyöriä sängyssä ilman huolen häivää on huippua! : D

Kuvittelin että tää olisi tosi helppo ja nopea tehdä, muttei sitten ollutkaan. Tosiaan kello on kuusi aamulla ja teen tätä postausta koska heräsin eilen klo. 16 enkä ole sen jälkeen nukkunut, mutta nyt kaikki nukkuu ja mulla on tylsää. :D Tänään pitäisi taas mennä töihin, joten pitäisi kohta puoliin alkaa nukkumaan.

Nyt hei niitä ideoita tulemaan, jotta pääsen useammin kirjoittelemaan kun en nyt itse keksi mitään! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti