keskiviikko 12. kesäkuuta 2013

Sekasotku

Pitkästä aikaa taas täällä! Syy tähän pitkään hiljaisuuteen on se että meillä on netti temppuillu jo pitemmän aikaa ja eilen sain netin toimimaan jotenkin kaverin neuvoilla. :) Tosiaan nyt on kesäloma alkanut, mutta eihän mulla mitään lomaa ole kun  koko kesän oon töissä, teen tosiaan pelkkää yövuoroa koko kesän. Ihan omasta toiveesta, koska on helpompaa kun on vaan yhtä vuoroa ni säilyy jonkun näkönen rytmi ja oon muutenkin aika yöeläin niin itelle ehkä helpompi tehä yövuoroja. Ainut miinus noissa öissä on se että oon huomannu et ekan vapaan nukun vaan ja jos en saa nukuttua oon tosi kiukkunen, no oon kyllä muutenkin ihan sama mitä vuoroa tekee ja jos en saa nukuttua.. :D Jotenkin on kanssa niskat ollu tosi jumissa yövuorojen jäliltä. Sitten kans toi syöminen jää yövuorojen aikaan tosi vähille, tulee syötyä kerran tai kaks päivässä. Jotenkin ei vaan oo nälkä ja sitten kun töistä pääsee niin tulee lähinnä nukuttua. Kyllä sen sitten huomaa kun verensokerit alkaa liian alas laskemaan. :D Kävin tossa toukokuun vikalla viikolla suorittamassa sen EA2 kortin koulussa. Kerrattiin ykköskurssin oppeja mm. elvytystä ja tehtiin erillaisia testejä. Oli ihan kiva viikko. :) Syksyllä sitten uuteen kouluun ja enää vuosi jälellä niin voin sanoa olevani virallisesti lähihoitaja, hullua!

Mä oon nyt jäänyt ihan koukkuun, nimittäin sarjaan nimeltä Bones! Reilu kuukaus sitten tilasin ensimmäiset 4 kautta, koska halvalla sain. Olin katellu sarjaa telkkarista ja se oli sillon ihan ok. Mutta nyt oon ihan koukussa ,en malta edes nukkua ku koko ajan tekis mieli kattoa Bonesia! Hain eilen postista tilaamani 5-7 kaudet ja oon nyt kattonu vitoskautta pari levyä. Bonesia on siis 8. kautta eli multa puuttuu enää se vika kausi, mitä Suomessa ei ookkaan vielä nähty. En malta odottaa että pääsen seiska kautta katsomaan! Tilasin myös lisää Criminal Minds kausia. Nyt niitäki on 1-6 kaudet ja heräteostoksena Kova Laki 1. boksi. Miten niin tykkään rikossarjoista?! : D Tykkään kattoa paljon mielummin noita bokseja kun leffoja. Enkä edes tiedä että miksi. :D

Onko kellään mitään vinkkejä miten sais hyttyset pidettyä kaukana. Ei tunnu noi myrkyt ja noi perusjutut tunnu oikeen tehoovan. Mitkä keinot ootte havainnu hyviksi? Mulla on parhaillaan yhen illan jäliltä ollu 35 puremaa pelkästään vasemmassa jalassa polvesta alas päin. :) Ei hirveen kiva. :)

Nii ja hei! Oon saanut uuden lukijan! Huippua! :) Nous hymy korviin kun huomasin että hitsi mullahan on nyt kaksi lukijaa! Se kaksikin tuntuu tosi paljolta, koska en oo mainostanu mun blogia pahemmin. :)

 Ja hei, kertokaa jotain ideoita mistä haluaisitte että kirjotan. Noita mielipide juttuja on tosi kiva kirjotella, mutta nyt mun pää lyö niin tyhjää etten keksi yhtäkään aihetta. : D

Tässä kuussa ois parin viikon päästä tulossa veljen rippijuhlat, vikat rippijuhlat tässä perheessä. Kävi vaan vähän hassusti, kun töistä kyseltiin oisko vapaapäivä toiveita seuraavaan listaan niin en muistanu mainita tota juhlapäivää, joten teen 2 yövuoroa ennen juhlia ja 2 vuoroa vielä juhlien jälkeenkin. No meneehän se näinkin. Naurattaa silti että miten voi unohtaa veljensä rippijuhlat ja kun niistä on kuitenkin varmaan viimeset kaks kuukautta puhunut. : D No sattuuhan näitä. Täytyy silti katsella että oisko mitenkään mahdollista saada jotain vuoroa vaihettua, kun kuitenkin pitäis tehä ennen niitä juhliakin kaiken näköstä.

Juhannuskin tekee tuloaan ja saa nähdä mitä siinä keksii vai keksiikö mitään. Ei juhannus oo mun mielestä ikinä ollut mikään juhlimisen arvonen juttu, en mä vaan ymmärrä että miks sitä pitää juhlia : D Eipä sitä edes meidän perheessä ole ikinä erikoisemmin vietettykkään. Ollaan vaan käyty sedän tai tädin mökillä kattomassa kokkoa ja syömässä. Siinä se sitten onkin ollut. Onhan mua pyydetty mm. Kalajoelle mutta en nyt tiedä onko sinne ainakaan järkeä lähteä kun noi vuorot menee vähän tyhmästi noin pitkää reissua ajatellen vaikka olishan se kiva sinnekkin taas mennä. :) Ehkä vaan pesen kotona saunaa niinkun pari vuotta sitten kun sato kaatamalla vettä, kaikki muut oli jossain ryyppäämässä ja minä pesen saunaa. : D

Mun on muuten pakko ostaa Erinin uusi levy koska nää uudet biisit on ihan huippuja! Enkä malta odottaa millon Jesse tekee uutta musiikkia! :D Oon alkanut kuuntelemaan tosi paljon suomalaista musiikkia. Jotenkin se kolahtaa enenmmän. Ainiin oltiin kavereiden kanssa tossa kuun alussa kattomassa JVG:tä, en kyllä tykänny, mutta mikäs siinä kuskina ollessa. : D



Ehkä parhaat suomalaiset artistit tällä hetkellä! : D

JA HEI KOMMENTOIKAA!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti