keskiviikko 19. helmikuuta 2014

Rakkaus on

Heipä hei taas! Sain idean kirjoittaa mielipidetekstin rakkaudesta, kun tässä surffaillessani radiossa alkoi soimaan Antti Tuiskun Rakkaus on biisi. Se sai mutkin pohtimaan sitä mitä rakkaus oikeasti on.


Rakkaus, on mun mielestä todella vahva ilmaisu. Ja sitä sanaa ei saisi mun mielestä käyttää jos sitä ei oikeasti tarkoita. Kuten tuossa Antin kappaleessakin lauletaan rakkaus on rajoittamaton, se ei katso ikää, sukupuolta, uskonta, ihonväriä jne. Kaikki ovat ansainneet tulla rakastetuksi. 

Mihin rakkaus perustuu? Mun mielestä rakkauden kivijalka on luottamus. En mä ainakaan pysty rakastamaan ketään ilman luottamusta. Luottamus tulee ansaita. Rakkaiden kanssa pystyt olemaan oma itsesi, ei tarvitse salailla mitään, olet läsnä, hellyydenosoitukset, hyväksyt toisen sellaisena kuin hän on, kuuntelet ja tuet toista. 

Sanotaan että rakkaus on sokea. Tietyllä tapaa kyllä. Jos toista rakastaa ja kuulet vaikka kaverilta että miehesi olisi pettänyt sinua saunareissulla. Ei sitä yleensä tahdo uskoa, ei minun Matti sellaista minulle tekisi. Välillä se valitettavasti on totta. On myös toinen sanonta, rakkaudesta se hevonenkin potkii, joka mun mielestä on jotenkin tyhmä sanonta, vaikka sitä itsekkin joskus käytän. :D



Olen tässä pienen elämäni aikana nähnyt paljon erillaisia parisuhteita. On ollut niitä täydellisiä ja väkivaltaisia. Molemmat on nähty. Itse olen pikku tytöstä asti haaveillut sellaisesta parisuhteesta kuin pohjosen papalla ja mummilla oli. :) Niin monta vuotta aitoa onnea! 

                                          

Oon ollut koko ikäni armoton romantikko, rakastan kaikkia lässynlää leffoja ja kaikkia romanttisia juttuja muutenkin. :D Mä uskon että jokaiselle on Se oikea jossain. :D Vielä joku päivä mä haluan kiinnittää Rakkauden siltaan lukon! :D Mä en myöskään usko yhden illan juttuihin.  


Millaisen kumppanin minä sitten tahdon? Haluan kumppanin johon voin luottaa, jonka kanssa voin olla oma itseni, jolla on huumorintajua, osaa yllättää positiivisella tavalla, herkkä, tulee toimeen ystävieni kanssa, joka on mun tukena vaikeina hetkinä, saa mut nauramaan ja plussaa olisi jos olisi mua vanhempi ja pidempi. Ennen toi lista oli ihan tajuttoman pitkä, sielä oli silmien väristä ja hiuksista lähtien vaatimuksia. Ja kuulinkin että oon todella vaativa miesten suhteen. :D Silloin ehkä vähän olin, mutta nykyään kuljen silmät avoinna. :D 


                                          
Ah, tää on niiiiiiiiiin ihana biisi! <3


Tuli vähän erillainen teksti, mitä ajattelin, mutta ei se haittaa kelpaa se näinkin! :D Loppukevennyksenä rakkautta lasten suusta! En kestä nää on niiiiiiiiiin sulosia! :')

"Rakkaus tuntuu jaloissa. Ne kävelee sinne päin johon on rakastunut."
-Matias 6v 

"Sydän on niin kuin ruumiin pääkaupunki"
-Marie 6v 

"Ei se ole aina siitä
kiinni, miltä näytät. Katso minua. Olen todella
komea, enkä ole vielä saanut ketään menemään naimisiin
kanssani." 
-Gary 7v

"Sinun ei koskaan pitäisi
pussata tyttöä, ellei sinulla ole tarpeeksi
varaa ostaa hänelle iso sormus ja omat videot, koska hän haluaa
katsella
häitään videolta." 
-Jim 10v







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti