sunnuntai 23. helmikuuta 2014

Taikauskoinenko?

Aamulla kun heräsin töihin, ensimmäinen ajatus oli, ylihuomenna, ylihuomenna on se kamala päivä. Vuosi on täynnä. Haikein mielin siinä valmistauduin töihin ja autoon päästyäni radiosta pärähtää soimaan lempiartistini biisi, Jesse Kaikurannan Vielä täällä. Kuuntelin noita sanoja tarkempaan kuin koskaan aikaisemmin, saatoin jopa tirauttaa pienet aamuitkut siinä työmatkalla. Jotenkin noi sanat voin kuvitella papan niin kuin kaikkien isovanhempieni suuhun. <3 Taikauskoisena tuli sellanen olo että pappa halus viestiä tällä biisillä jotain, piristää mun huonosti alkanutta päivää. Oon nyt koko päivän kuunnellut vaan tätä biisiä ja itku tulee joka kerta :/


"Mä vielä täällä käyn
 Sä tunnet aina sen
 Kuin outo lämpö olkapäätä koskettaa
 Mä tuun sun uneesi, sua katson hymyillen
 Voi pieni lintunen, et surra saa"

   "Mä vielä täällä käyn
 Sua vielä suojelen
 Sen enempää mä en voi paljastaa
Mutta ei ole mitään pelättävää
 
 Vielä täällä vierelläs mä oon
 Sua hylkää en
 Mun pieni lintu, vierelläs mä oon
 Joko tiedät sen
 Kun täältä lähdetään
 Henget jäävät elämään
 Vielä täällä mä vierelläs mä oon"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti