tiistai 18. helmikuuta 2014

Rakastan..

Aattelin listata asioita joita rakastan tai joista pidän paljon. Ihan näin tylsyydessäni tän ajattelin tehdä, koska en millään jaksaisi upottaa mieltäni noihin koulujuttuihin. ;) Mun mielestä rakkaus on tosi vahva ilmaisu ja en käytäkkään sitä jos en sitä oikeasti tarkoita. Ja mun mielestä ei pitäisi sanoakkaan "niitä kolmea pientä sanaa" jos niitä ei oikeasti tarkoita. Se vaan on niin vahva ilmaisu. :D

Rakastan.. 

- Rakastan ystäviäni, he ovat olleet tukena vaikeina aikoina ja saan olla oma itseni heidän kanssaan. <3

- Rakastan perhettäni ja sukulaisiani, en voisi kuvitella itselleni parempaa sukua, loistavia ihmisiä! 

- Rakastan lapsia, lapset on vaan niin suloisia tapauksia etten kestä! <3

- Rakastan suklaata, kukapa ei? :D Varsinkin Fazerin lontoon rae suklaa namnam.. :)

- Rakastan Ben & Jerry's Karamel Sutra jäätelöä, nam ihanaa! <3

- Rakastan lomailua <3 kukapa ei? :D

- Rakastan omalla tavallaan työntekoa, joo tää menee ristiin ton edellisen kanssa, mutta omalla tavallaan nautin töissä olosta, ihanaa saada jotain aikaiseksi. :D

- Rakastan kirjoittamista, jotkut tykkää urheilusta mä kirjotan.. :D

- Rakastan yllätyksiä!  Varsinkin jos ne on kivoja! <3

- Rakastan lahjojen ostamista ja antamista, jos olisin miljonääri ostaisin varmaan koko ajan jotain lahjoja ihmisille. :D Parasta on antaa lahja silloin kun ei ole edes mikään merkkipäivä. :)

- Rakastan liilaa väriä ah, aivan lemppari! <3 Mulle aina nauretaan kun kaikki pitää saada liilana jos vain mahdollista, ja jos kaupassa näen liilaa mä oon jo siellä ennen kuin ihmiset kerkeää kissaa sanoa. :D 

- Rakastan mun silmiä, oon alkanut tykkäämään mun silmistä ja ripsistä. :D

- Rakastan mun luonnetta, mun mielestä mun kanssa on helppo tulla toimeen, autan tarvittaessa, oon empaattinen (välillä liiankin), multa löytyy huumorintajua, tykkään yllättää ihmisiä, oon sosiaalinen jne.. :)

- Rakastan juoruamista hyvässä seurassa, ai että! <3

- Rakastan koruja omistankin niitä aika reippaasti, mutten silti käytä kuin muutamaa. Ja aina on pakko saada lisää.

- Rakastan laukkuja, oikeastaan sama stoori kuin koruilla.. :D Laukkuja ei voi olla liikaa! :)

- Rakastan kynttilöitä! Varsinkin rustiikkikynttilöitä! Ihania! :)

- Rakastan hyvää kotiruokaa! <3

- Rakastan tehdä ystävieni kanssa kaikkea hölmöä :D

- Rakastan kesää ja aurinkoa!

- Rakastan myös alkusyksyä.

- Rakastan lautapelejä! Mutta kukaan ei ikinä niitä mun kanssa pelaa. :(

- Rakastan olla oma itseni :)

- Rakastan lukea kaikkia elämänohjeita, esimerkiksi "Elä hetkessä,naura joka päivä, rakasta sanoin"  

- Rakastan musiikkia! Pakko kuunnella koko ajan! <3

- Rakastan valokuvia, niitä on ihana katsella ja mun pitäiskin teettää kuvia ja laittaa niitä albumeihin. :)

- Rakastan tuotantokausia, oon tunnettu siitä että en pahemmin katso elokuvia vaan katselen mielummin sarjoja. Mulla alkaa olemaan noita kausia jo niin paljon ettei ne mahdu enää hyllyyn ja pakko saada lisää! Ja jokaisen kauden olen (ainakin melkein) katsonut mitä mulla on. Muutamaa en ole vielä kerennyt, mutta kohta puoliin! :)

- Rakastan ruuanlaittoa ja leipomista. 

- Rakastan nykyään myös mun hiuksia :o vaikka ne ei aina mua tottelekkaan ja menee ihan järkyttävään kikkuraan on ne silti kivat. :)

- Rakastan myös maalamista ja piirtämistä, välillä on vaan kiva töhertää jotain. Vaikken osaakkaan piirtää, mutta tykkään tehdä paljon sellaisia maalauksia jotka ei edes esitä mitään. :D

- Rakastan Jesse Kaikurantaa! Joka ikinen kappale tältä herralta on aivan ihana! :') Vielä joku päivä haluan mennä tän herran keikalle!

- Rakastan hassuja sukkia/ villasukkia.

- Rakastan poliisisarjoja, parhaita on mm. Poliisit, Lainvalvojat, 112 jne.. ja tietenkin Pelastajat vaikkei se nyt kokonaan poliisisarja olekkaan. :)

- Rakastan mun Tangle Teezeeriä, se on saanut mun hiukset parempaan kuntoon ja tietenkin se on söpön pinkki. :)

- Rakastan hajuvesiä ja kaikkia hajusteita, ja oonkin niistä riippuvainen, kannan niitä joka paikassa mukana. :D

- Rakastan Muumeja! <3 Oon monta kertaa saanut kuulla, että olen aivan kuin Muumimamma, ensin ajattelen muita sitten vasta itseäni. :D

- Rakastan pohtia elämää :D

Tässä nyt on muutama asia joita rakastan, nää tuli ensimmäisenä mieleen, varmasti ois vielä enemmänkin. :) Ja kyllä mua on nyt purrut blogikärpänen oikein kunnolla! Katotaan tuleeko tänään vielä tekstiä, vai mitä tässä tapahtuu. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti