keskiviikko 2. heinäkuuta 2014

Sinkkuus

Töissä mietin tänään että miksi nykyään ihmisillä on kiire suhteisiin. Miksei voida nauttia sinkku- hetkistä. Joo tunnustan kuulun tähän samaan jengiin ja ihmettelen koko ajan missä se mun mies oikein luuraa. Mutta uskon että kun vähiten sitä odottaa se tulee vastaan. :D Miksi nykyään on "noloa" olla sinkku? Miksi kaikkien pitäisi olla parisuhteessa? Miksi huonoista parisuhteista on vaikeaa lähteä?



SINKKUUDEN HYVÄT PUOLET

  • Ei tarvitse kysellä toiselta sopiiko illan menosi hänelle
  • Saat käyttää omat rahasi miten tahdot, ilman että joku valittaa kun olet taas ostanut uuden mekon.
  • Enemmän aikaa ystäville
  • Saat valita itse mitä syöt, eikä tarvitse miettiä haluaako kumppanisi syödä samaa ruokaa 
  • Ei tarvitse selitellä missä olet ollut ja mitä olet tehnyt
  • Ei tarvitse tapella kaukosäätimestä ja mitä tänään katsotaan
  • Saat vallata sänkysi yksin
  • Voit puhua kenen tahansa kanssa ilman että joku tulee mustasukkaiseksi (no okei tää on ehkä tyhmä kohta sinäänsä jos se toinen on varattu ja sen puoliso tulee mustasukkaiseksi siitä, mutta siis niin, ehkä ymmärsitte tämän, tai ette.. :D)
  • Ei tarvitse kuunnella kysymyksiä perheen perustamisesta,häistä.. 
  • Ei anoppia



SINKKUUDEN HUONOT PUOLET

  • Olet usein se kolmas pyörä pariskuntien kanssa
  • Kun kutsussa lukee avec, et tiedä kenet veisit, joko menet yksin tai jätät juhlat välistä
  • Välillä kaipaat jotain ihmistä jolle voit iltaisin kertoa päivän tapahtumat ja käpertyä kainaloon.
  • Välillä sitä vaan kaipaa toisen ihmisen läheisyyttä
  • Välillä sitä vaan haluaisi kinastella ihan tyhmistä asioista jonkun kanssa
  • Iltaisin kaipaa niitä syvällisiä keskusteluita, mutta ei ole ketään kenen kanssa niitä jutella.
  • Vaikka ystäville voikin jutella kaikkea, ei silti heitä viitsi koko aikaa pommittaa asioista, koska niin onhan heilläkin oma elämä.
  • Kun sinulle jutellaan parisuhteista et oikein tiedä miten kommentoisit asiaa, koska sinulla ei ole suhdetta josta voisit kertoa.


Miksi mä olen sinkku? Olen monesti kuullut että oon nirso miesten suhteen. Omasta mielestäni en oo kovinkaan nirso, mä en halua mitään leikkiä, vaan ihan kunnon parisuhteen. Kuten jo täällä oon tainnut mainita, niin mä haluan samanlaisen parisuhteen mitä papalla ja mummilla oli. Toista rakastetaan virheistä huolimatta, toista kunnioitetaan, autetaan, omistaudutaan toiselle jne.. :') Se oli tosi rakkautta! Pappa opetti meille että on toivoa vielä löytää se herrasmies valkealla ratsullaan. :D Tai ainakin niin me toivotaan serkkuni kanssa. :D Mutta pappa opetti meille myös sen että me ollaan ansaittu vain parasta, joten miksi tyytyä vähempään? Miksi olla jonkun kanssa joka ei kiinnosta?


Oon ollut oikeestaan aina sitä mieltä, että miehet pelkää naisia jotka uskaltaa sanoa asioita ääneen, ottaa asioihin kantaa, olla sellaisia kuin ovat, itsenäisiä naisia jotka pärjäävät itse. En nyt yleistä, mutta tiedän tapauksia joissa mies on ottanut ns. lellityn naisen, naisen joka ei uskalla sanoa mielipiteitään. Oon monesti miettinyt että mitä näissä parisuhteissa oikein on? Kun tuntuu ettei osalla pariskunnista oo mitään yhteistä? :D Monesti on muakin muutama mies koittanut iskeä, mutta kun oon suuni avannut ja ottanut johonkin asiaan kantaa, esimerkisi työntekoon niin johan on mies häipynyt. Mä en ainakaan aio muuttua miehen takia, mä olen sellainen kuin olen, jos ei kelpaa niin voi voi. Omapa on menetyksensä. Muutenkin tuntuu että miehet haluavat nykyään parisuhteen sijasta vain yhtä asiaa. Itse en ainakaan noita yhden illan juttuja ole ikinä ymmärtänyt. Enkä varmaan tule edes ymmärtämään.

                                      

                                     

Mitä mieltä te olette sinkkuudesta? Puuttuuko listoista jotain oleellista? Se on kyllä mahdollista sillä kirjoitin tän taas aamuyöstä silmät ristissä eikä ajatus kulje enää kunnolla. :D Jättäkää toki mielipiteenne kommentteihin! :)

2 kommenttia:

  1. Itse oon nyt seurustellu kolme vuotta saman miehen kanssa, ollaa välillä oltu tauolla ja katsellu tilannetta. Nyt oon 25 vuotta ja oon tajunnu, en haluu mitää muutaku olla hänen kanssaan välillä tulee tilanteita jossa ajattelee oiskohan mulle tarjolla jotakin parempaa, mutta oon tajunnu että tää on mulle parasta :) Halusin vaa sanoa, että suhteessa/suhteissa tulee välillä vaikeita, mutta silloin kuin asian on menettämässä ymmärtää ihmisen tärkeyden. Toivottavasti kohtaat sitten kun on oikea hetki ansaitsemasi miehen :) Aiempiin postauksiin nähden olet toivonut paljon lasta, haluaisin postausta mielipiteestäsi adoptioon :) Oon itse halunnu lapsen koko elämäni ja ollaa mieheni kanssa yritetty lasta monta vuotta, mutta nyt on selvinnyt etten voi saada lapsia. En tahdo masentua vaan käyttää muita vaihtoehtoja, mutta mieheni ei ole niiin varma asiasta. Haluisin kuulla sun mielipiteen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi ja kiitos kommentistasi! :) Oonkin kirjottanut aikaisemmin lasten hankkimisesta http://vaahteranlehdet.blogspot.fi/search/label/abortti joka löytyy tuosta. :) Siinä oon vähän kertonut mielipiteitäni asiaan. :) Mutta varsinaisesti adoptiosta en olekkaan kirjoittanut, joten voin yrittää kehitellä siitä jonkun näköisen tekstin. :) Tietenkin harmi että ette voi saada biologisia lapsia, mutta juuri senhän takia on nämä muut vaihtoehdot. :) Ehkä miehesi on toivonut niin kovasti lasta, että ei ehkä tiedä miten suhtautua kun lapsi ei olekkaan biologinen lapsi. Toivottavasti pääsette miehesi kanssa yhteisymmärrykseen. :)

      Poista