torstai 17. heinäkuuta 2014

Oothan tässä vielä huomenna



Ensinnäkin oon innoissani, mun hermoloma alkoi aamulla! <3 :3 On vaan niin vapaa fiilis, ai hitsi oon kaivannu tätä! :) Oon ollu vapaalla vasta puoli päivää ja nyt on jo olo etten taho mennä takas töihin, reilun viikon päästä.. :D Ehkä mä ensi vuoteen menessä oon löytäny järkevämpiä töitä, jossa ei vaadita yhdeltä ihmiseltä ihan hulluja.

Tajusin tossa myös yhden mahdollisen syyn mun ahdistukselle, veikkaan että suurin syy on työ, koska se vaan on henkisesti raskasta, niinkuin fyysisestikkin. Mutta rupesin miettimään että ehkä jännitän tätä mun ja tän miehen juttua kuitenkin jonkun verran, koska en oo ikinä laskenut mun suojamuureja vastakkaiselle sukupuolelle näin paljoa! Pelkään ehkä sitä että mitä jos tää mies mut nähtyään kattookin että joo, ei kiitos. Pelkään että jos tästä ei tulisikaan mitään uskallanko laskea enää muille suojamuurejani. Tässä parina päivänä tää mies on saanut mua enemmän koukkuunsa, hän on mm. kertonut kuinka haluisi halata mua niin pitkään ettei mun tarvitse enää elää menneisyydessä, kuinka ihana olen ja ei ymmärrä miten voin olla sinkku, linkittänyt mulle taas musiikkia, harmitellut kun ei pystytä näkemään kun on niin paljon asioita järjestettävänä ennen sitä yms. :3



Tän biisin tää mies mulle linkitti, joo video on mikä on, mutta tää biisi<3 :3

Musta oli jotenkin ihanaa kuulla tuon miehen suusta, ettei ymmärrä miten voin olla sinkku, koska kuulemma luulisi että mulla olisi monta ottajaa. Mutta hän totesi että parempi tietysti hänelle, ettei hänen tarvitse olla mustasukkainen.. :D Kuulemma olen muuttunut aina vain ihanammaksi mitä kauemmin olemme puhuneet.. Ja ja.. Ehkä tää kuulostaa vähän oudolta kun ei kuitenkaan olla vielä edes tän miehen kanssa tavattu, tai avattu kameroitakaan, mutta välillä vaan tulee sellanen olo et ihan ku oisin löytäny etsimäni. Ihan kuin oisin löytänyt sen toisen puolikkaan. :3 


Nauroin tossa yks päivä kaverille, että mä oon loppujen lopuksi ollut tässä se aloitteiden tekijä. Minä aikoinaan pyysin Skypen, minä pidin keskustelua yllä, mä oon kysellyt juttuja jne.. Ja jo tää on ihan mun tapojen vastaista, että pakko tässä on jotain olla. :D








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti