maanantai 27. toukokuuta 2013

Music

Huomenta! Heräsin tossa tunti sitten ja koulu alkais vajaan 3h päästä, joten ajattelin kuluttaa aikaani ja tehdä tällä kertaa tällässen videopitoisen  postauksen ja listata tähän mun lempikappaleita mitä kuuntelen aina vaan uudestaan ja uudestaan. :) Tässä tulee tosiaan olemaan vain murto-osa näistä biiseistä, koska näitä on aika paljon.



           Aivan ehdoton lempparibiisi tällä hetkellä<3

Tähänkään en varmaan kyllästy ikinä! Tän biisin avulla ymmärsin, että voin olla oma itteni ja jos se ei joillekkin kelpaa niin voi voi, se ei ole mun ongelma. :) Yhteen vaiheeseen tää oli semmonen tsemppi biisi :D


Tääkin kolahti heti ekalla kuuntelukerralla, tässä on vaan sitä jotain.

Inhosin tätä ensin, mutta parin kuuntelu kerran jälkeen tääkin jäi päähän ja tästä tulee hyvä fiilis :)


Tää jää päähän, ja on muutenkin just mun tyylinen biisi :D

Jotenkin tääkin kolahti heti ekalla kuuntelu kerralla, tääkin on vähän semmonen tsemppi biisi :D

Cheek ei todellakaan ole mun lemppari artisti, mutta tää on loistava!

Kuuntelin tätä yhdessä vaiheessa varmaan viikon putkeen, mutta tästäki saa hyvän mielen ja ymmärtää että kelpaa just semmossena ku on. :)

Jotenkin tästä tulee omat kouluajat mieleen.

Tää on uusin biisi mun soittolistalla, mutta tääkin jää päähän :D

Inhoon myös Robinia, mutta tän kappaleen kun kuulin niin tääkin oli ihan kun omasta elämästä.

Tässäkin on vaan jotain.. :D

Jotenkin tääkin on kun omasta elämästä.

Tässä nyt on tosiaan muutama biisi, mun musiikkimaku on tosiaan superlaaja, kuuntelen oikeastaan kaikkea muuta paitsi heviä. : D Nää on sellassia biisejä mitä voi kuunnella aina uudestaan ja uudestaan.
Ties vaikka löytäisitte tästä oman uuden lemppari biisin! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti