tiistai 3. kesäkuuta 2014

Lauantain juhlat

Tosiaan viime viikko olikin aika kiireinen ja olin loppuviikosta samaan aikaan surullinen ja onnellinen. Surullinen vain sen takia kun luulin että tämä mies jonka kanssa oon jutellut jo KUUKAUDEN on feidannut mut kylmästi. :D Tosiaan juteltiin tiistaina ja sitten keskiviikkona ja torstaina miehestä ei kuulunut mitään, laitoin muutaman viestin, mutten kehdannut pommitttaa häntä viesteillä. Rupesin ajattelemaan että jaa, tää oli sitten tässä, kannatti taas ruveta tähän leikkiin. No siinä sitten en kerennyt avaamaan konetta pe-su välillä kun vasta sunnunutaina illalla, kirjauduin Skypeen ihan vain mielenkiinnosta ja kyllä putosi leuka lattiaan kun tää mies oli laittanut mulle viestiä perjantaina ja lauantaina. :o Mulla on puhelimessakin Skype, mutta jostain syystä en ollut saanut viestejä puhelimeen. :/ No sattui mieskin olemaan paikalla kun aloin tykittämään ihan tunteella ja kertomaan mitä kaikkea noina parina päivänä on tapahtunut ja juteltiinkin taas vaihteeksi monta tuntia, viime yökin juteltiin taas kokonaan. :) Kerroin myös miehelle, että luulin että hän on feidannut mut kylmästi kun hänestä ei ole pariin päivään kuulunut mitään, no hän pahoitteli että oli innostunut pelaamaan kaverinsa kanssa. No joo tiedän että netissä voi sanoa ihan mitä vaan ja olla kuka vaan, mutta hihiihihhiihh! :P Eilen tuli puheeksi ettei kumpikaan olla kateltu muita enää edes siinä mielessä ja ollaan molemmat puhelimen tai koneen äärellä se mikä keretään. :D Mies myös kertoi että oli ikävöinyt keskusteluja mun kanssa.. :o No okei myönnän niin mäkin olin ikävöinyt pari päivää keskusteluja hänen kanssaan. :P  Kuitenkin oon edelleen varuillani, koska netissä on tosiaan niin helppoa olla ihan mitä tahtoo, eikä olla avattu kameroitakaan vielä. Just eilen puhuttiin parin kaverin kanssa, kun varaudun aina pahimpaan, no mutta eiks se oo vaan hyvä, toisaalta ei pety niin pahasti? Mulle on muutenkin iso juttu laskea suojamuurit kokonaan jonkun edessä. Tää on yhtä aikaa ihanaa, pelottavaa, jännittävää..

Joo no ehkä siirryn jo siihen aiheeseen mikä tän postauksen idea olikin, eli mun valmistujaisjuhlat tossa lauantaina eli 31.5. :D Tosiaan torstain siivosin, perjantaina siivosin loppuun ja leivottiin siskon kanssa ja kummit ja eno tuli! <3 Olipa ihanaa nähdä pitkästä aikaa! No joo helmikuussa viimeksi nähty, mutta siitä on jo ikuisuus! :D No lauantaina sitten aloin heti aikaisin aamulla valmistautumaan juhliin, jotka alkoivat siis klo. 13. No siinä puolen päivän aikaan tulikin sitten serkkukin isänsä kanssa ja laitettiin vielä viimeisiä paikkoja kuntoon. Yhden aikaan alkoi pikku hiljaa valumaan loputkin sukulaiset meille. Siinä nostettiin alkumaljat ja vedin hatusta puheen sukulaisten pyynnöstä. :D Se olikin aika huippu, "öh, no kiitoksia että ootte kaikki tulleet juhlistamaan mun uutta ammattia, lähempää ja kaukaakin ja kiitos ruusuista ja muistamisesta, ja onnea myös iskä ja veli!" :D Iskällä oli siis sillon synttärit ja pikkuveli pääsi peruskoulusta, eli kolmet juhlat periaatteessa samalla. :D No sitten alkumaljan jälkeen olikin kahvittelun aika, meillä oli tarjolla paaaaaljon kaikkea. :D Oli kahta erillaista juustokakkua,kalakakkua, kinkkupesiä, lusikkaleipiä, kahta vuokakakkua olikohan siinä edes kaikki.. :D No mutta joo kahvittelun jälkeen juteltiin vaan ja otettiin kuvia, siinä sitten alkoi pikku hiljaa porukkaa valumaan kotiinsa ja illemmalla 19 jälkeen tuli pari kaveria ja istuttiin meillä iltaa kunnes jatkettiin tohon läheiselle tanssilavalle, mua harmittaa edelleen että se pääesiintyjä oli jo esiintynyt kun saavuttiin paikalle, mutta ei voi mitään. :D No sielä pyörittiin valomerkkiin asti olin sielä siis kavereiden, serkun ja enon ja kummin kanssa. Sieltä osa porukasta lähti kotin ja menin vielä enoni, kummini ja parin kaverin kanssa paikalliseen kuppilaan. Kaiken kaikkiaan oli kiva ilta, vaikka serkkuni olikin aika tukevassa humalassa kun katoili aina tanssilavalla vetelemään shotteja ja loppujen lopuksi serkkuni oli niin päissään että jouduin kantamaan hänet autolle ja autosta patjalle. :D Harmitti myös kun kerrankin oli koko vanha poppoo koossa, mutta ei tajuttu ottaa kunnon ryhmäkuvaa ennen kuin porukkaa poistui. No ensi kerralla pitää ottaa kamera mukaan ja ottaa kuva! Aamulla ei ollut edes huono olo, väsytti vain kun olin nukkunut suunnilleen sen 3-4h, mutta halusin herätä ajoissa sillä sukulaiseni lähtivät takaisin pohjoiseen jo hyvissä ajoin.


Lahjaksi sain tosiaan pääasiassa vain rahaa, mutta ystäviltäni sain vielä viinilasit,hajuveden,pyyhkeen,muumi- tyynyliinan,tossut, teetä, suklaata,käsirasvaa.. Olikohan siinä kaikki? :D Mukavat lahjat oli ja kun en tosiaan odottanut mitään erikoisempaa olin tyytyväinen. :) Tuli taas todistetuksi etten oo viherpeukalo, heheh onnistuin parissa päivässä kuivattamaan mun ruusut kun unohdin antaa niille vettä! Ärsyttää ne oli niin nättejä! :( :D

Mä en voi käsittää että huomenna oon jo ollut VIIKON lähihoitaja! Mitääää?! :D Mihin tää aika oikein on kadonnut? :o Ja huomenna onkin paluu arkeen kun palaan takaisin töihin ja aamu alkaakin hyvin apuvuorolla jes! :D Vein muuten eilen sen työhakemuksen päiväkodin sijaisuuteen, alko heti jännittämään kun lätkäsin sen hakemuksen sen naisen käteen. Kuulemma vielä keskiviikkona ei ollut kukaan hakenut paikkaa ja en tiedä oliko kukaan sen jälkeen hakenutkaan.. :D Toisaalta ihanaa jos pääsen oman alan hommiin, mutta tosta nykyisestä työpaikasta on tullut mulle kuin toinen koti tän kolmen vuoden aikana, joten tuntuu aika haikeelta jättää se taakseen. No mutta aikansa kutakin ja katotaan nyt että pääsenkö edes sinne päiväkotiin ja ainahan voin palata juurilleni. ;) 


Niin ja mun todistuksesta vielä, mulla oli vain yksi ykkönen ja loput oli kakkosia ja kolmosia. Ykkönen oli matematiikasta. Arviointi on siis 1-3.  Eli ihan kelpo todistus! Koulun aikana meillä oli viisi näyttöä josta neljästä mulla on kakkonen ja yhdestä kolmonen. Tää on jännää kun on samalla niin vapaa olo, mutta kuitenkin niin tyhjä. Sellanen kaikkensa antanut.. :D En oo vieläkään sisäistänyt etten ole opiskelija enää.. :D 


1 kommentti:

  1. mun todstuksessa on kaikki kolmosia, vain liikunnsta kakkonen ;) erikoistun lanuihin, uskon pääseväni helposti töihin, sillä olen persoonaltani ja taidoiltanikin kiitettävän arvonen!

    VastaaPoista