lauantai 7. kesäkuuta 2014

Will you still love me tomorrow

Oikeestaan mun pitäis ehkä nukkua, mulla olis vielä 1,5h aikaa nukkua ennen yövuoroa, ja väsyttäiskin vähän, mutten vaan saa unta. Mua ei millään kiinnostaisi taaskaan mennä töihin ja vielä olisi kaksi vuoroa, ennen kuin koittaa vapaus hetkeksi. Mua ahdistaa jo nyt, koska tiiän kuinka stressaavia nää kesäyöt on. Ja sitten kun jännitän maanantaita, no sen avulla tsemppasin eilisenkin työpäivän. Ja eräs nainen sanoikin mulle että ihanaa kun on niin iloisia myyjiä. Mua ei yhtään kiinnostaisi siivota kaheksaa tuntia, haluisin vaan nukkua tän yön kotona. Mä niin toivon että tää yö on rauhallinen, eikä kellään ole halua/rahaa juoda tänään. Epäilen kuitenkin vahvasti että haaveksi jää..


Mä en oo vieläkään saanut päätettyä kerronko miehelle mun menneisyydestä, tiedän että jos tästä joskus kehittyisi jotain niin todellakin haluan kertoa, koska sekin osoittaa jo luottamusta. Ja ilman luottamusta suhde ei vaan toimi. Eniten ehkä pelkään miehen reaktiota, en kyllä edes tiedä millasta reaktiota toivoisin.. Pelkään myös ehkä sitä että jos kertoisin miehelle mun menneisyydestä säikytän hänet tiehensä tai hän on feikki. Ja kuten jo aikasemmin täällä oon kirjotellut on todella hankalaa kertoa jollekkin että mieli ei ole kovin ehjä. Miten sellassen voi pukea sanoiksi kuulostamatta hullulta? Uskon kuitenkin, että vaikkei tästä hommasta kyseisen miehen kanssa koskaan mitään tulisikaan, tuolla jossain on vielä se oikea mua odottamassa.


Näinä parina päivänä oon ollut todella itkuherkkä. Oon saattanut yht'äkkiä alkaa itkemään ihan mistä vain. On tullut itkettyä surua,iloa,ahdistusta, ikävää, stressiä.. Kaikki tunteet on käyty läpi tässä loman jälkeen. Oikeastaan mun tekisi nytkin mieli hiukan itkeä. Voisi sanoa että tunteiden vuoristorataa käydään taas lävitse.Oon tässä parina päivänä kuunnellut putkeen kappaleita joita tää mies on mulle linkittänyt. Ja ne on ihania kappaleita, mutta mä en ehkä vielä ymmärrä sitä että joku voisi aikuisten oikeasti muka rakastaa mua, mitä rakastettavaa mussa on? 



Voisin linkittää tähän muutaman kappaleen mitä kyseinen mies on mulle linkittänyt..


                             

                             

                             

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti