keskiviikko 25. kesäkuuta 2014

Alone again

Mä oon nyt lopullisesti luovuttanut sen miehen suhteen. Tosiaan juteltiin reilu kuukausi ja tää mies vaikutti todella mukavalta ja meillä oli tietyllä saraa samanlaisia arvoja ja mielipiteitä. Tää mies ei ole nyt kahteen viikkoon puhunut mulle mitään, mä olen laittanut mm. synttäritoivotukset ja kysynyt juhannuksesta. Muttei ole vastausta kuulunut, enkä usko että kuuluu. Mua ärsyttää kuitenkin se ettei tää mies voi sitten sanoa että joo en taho jutella enää sun kanssa tai kertoa jos sillä nyt on joku. :D Kuitenkin kun tää mies on selittänyt mulle kaikkea, kuinka se ei pyöritä ketään muuta kuin mua, kuinka ihana olen, kuinka se musta tykkää, kuinka se kertoisi jos sillä olisi joku muu jne.. Pistää ärsyttämään että ykskaks vaan lopetataan yhteydenpito. Ja kyllä mä tiedän että netissä on helppo olla kuka tahtoo, mutten ymmärrä edes sitä miksi netissä pitää esittää muuta kuin on. Okei teininä sorruin tähän itsekkin, mutta on se aika lapsellista. :D


Tietyllä tapaa tästä miehestä tuli mulle huumetta. Keskustelut hänen kanssaan oli keino paeta arjesta ja pakoilla omaa pahaa oloa. Tulin riippuvaiseksi, ja nyt on hankalaa olla ilman. Kuulostan joltain narkkarilta joka on vedellyt kamaa viimeset kymmenen vuotta.. :D :D No joo.. :D Mä tiesin että tää päivä voi koittaa joskus ja nyt jälkeen päin ajateltuna oli ehkä ihan järkevä veto etten kertonut kaikista hämärimpiä asioita itsestäni tälle miehelle. Kuitenkin oon ehkä sen verta sinisilmäinen ja hyväuskoinen, että ajattelen että entä jos tää mies on joutunut vaikka johkin kamalaan kolariin ja makaa nyt koomassa. :D Joo TODELLA epätodennäköstä. :D Ei nyt elätellä mitään toiveita. :D Tosiaan me juteltiin Skypessä, ja oon yrittänyt vieroittaa itseäni mm. sillä etten avaa Skypeä kun olen koneella, mutta jotenkin kuitenkin eksyn aina sinne, sama puhelimessa on pakko vilkuilla jos mies kuitenkin olisi vastaillut mulle. Ja mehän ei koskaan avattu edes kameroita, kumpikaan ei koskaan ehdottanut. Mies ehdotti jotain viikkosopimusta, mutta kun sopimuksen teosta oli kulunut jo pari viikkoa kysyin tarkennusta sopimukseen, alkoi mies ottamaan takapakkia sopimuksesta, kyllä mulla siinäkin hälytyskellot vähän soi, mutta hyväuskoisena ajattelin että okei ehkä tää on vaan ujo mies. :D


Ärsyttää vaan sekin kun näin käy aina kun uskallan hiukan laskea suojamuurejani. Harvoille oon kertonut edes niitä asioita, joita kerroin tälle miehelle. No joo sanojensa mukaan tää mies asuu suunnilleen toisella puolella Suomea, ettei nyt ihan heti uskoisi vastaan tulevan, mutta kuitenkin. Opimme tästä jälleen sen ettei nettituttavuuksiin kannata luottaa pätkän vertaa. :D


Noniin tulipahan avauduttua tästäkin, ja luultavasti viimeistä kertaa. PISTE.


PS: HEITELKÄÄ MULLE POSTAUSEHDOTUKSIA! PÄÄ LYÖ MEINAA NIIN TYHJÄÄ, MUTTA HALU KIRJOITTAA ON KOVA! :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti