maanantai 23. kesäkuuta 2014

Tell me why?
















2 kommenttia:

  1. Googletin miehet ni päädyin blogiisi, ensin en tajunnut miksi, mutta ootkin kirjottanu useamman postauksen miehistä. MInun täytyy sanoo tähän että oon 33 vuotta ja en ole ikinä ollut parisuhtessa miehen kanssa, et tarvitse miestä ollaksesi onnellinen :) koita keksiä tyhjän aukkosi kohdalle esimerkiksi jotain harrastuksia. Kun vähiten odottaa niin kyllä se mies elämääsi saapuu kohdalle :) Jos vain odotat/haluat rakkauden, teet vain itsellesi pahaa :/ Olen aina ollut kaveriporukastani, se joka kulkee omia teitään ja olen ylpeä siitä, ole sinäkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi! :) Oon myös ollut kaveriporukastani se joka kulkee aina omia polkujaan yleensä välittämättä muiden puheista ja mielipiteistä, mutta kyllä tässä kuitenkin alkaa pikku hiljaa kaipaamaan sitä kumppania rinnalleen. Oon ollut aina sitä mieltä että hyviä asioita tapahtuu silloin kuin sitä vähiten odottaa, mutta miksi siinä kestää niin kauan? :D

      Poista