sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

Pelkoni

Sain tossa idean tehdä listan mun peloista, oon luultavasti maininnut jotain pelkoja aikaisemmissa teksteissä, mutta en muistaakseni oo näille omistanut yhtä tekstiä. (?) Joten tässä nää nyt tulee! :D


  • Oon koko ikäni pelännyt pimeää. Jos kävelen yksin pimeässä niin mun on pakko laulaa tai puhua koko ajan ja pitää hirveetä ääntä, ja jos oon kävelemässä kotiin niin yleensä se vaihtuu juoksuksi. Hyi! 
  • Pelkään yksinäisyyttä, pelkään että jään aivan yksin tänne suureen maailmaan eikä kukaan välitä.
  • Pelkään sammakkoja, ne vaan on niin kuvottavia en koskis sammakkoon edes kepillä, ei sen puoleen ei mua sais niin lähelle sammakkoa että ylttäisin kepillä siihen, vaan mä juoksisin karkuun. Yks kesä kun leikkasin nurmikkoa ja eessä loikki sammakko niin hirveen huudon kanssa yritin eka tappaa sitä sammakkoa sillä leikkurilla, mutta kun se ei kuollut niin sitten juoksin huudon kanssa ympäri pihaa, enkä enää leikannu nurmikkoa sinä päivänä! :D Äitikin tuli ihmettelemään että mitä huudan ja se nauro mulle vedet silmissä. :(
  • Pelkään käärmeitä ja kaikki liskoja, hyi en ymmärrä miten joku voi pitää sellassia lemmikkeinä, en suostuis koskemaan kyseisiin eläimiin mistään hinnasta!
  • Pelkään myös isoja koiria, ne vaan on niin saakelin pelottavia! :D 
  • Pelkään kissoja, tää johtaa juurensa luultavasti mun ensimmäisestä omasta kissasta. Haettiin se siskon kaverilta ja mä en ollut ikinä pitänyt kissaa sylissä ni enhän mä tiennyt että miten sitä pitäis pidellä, no en kehdannut sanoa että en varmana ota sitä syliin kun sitä tarjottiin no otin sen ja yks kaks kissa roikkuu mun paidassa ja mä huudan vaan että ottakaa se pois! Automatkalla mun ja siskon kissa viel karkas laatikosta ja ne pomppi mun päällä ja kynsi. :( YÖK! En halua koskaan kissaa! :D
  • Oikeastaan kaikki isot eläimet on pelottavia :D 
  • Pelkään korkeita ja ahtaita paikkoja, hyi samperi jos joudun edes nousemaan tuolille että otan yläkaapista jotain, johan päästä heittää. : D Hissit on kamalia pelkään aina että ne jää kerrosten väliin ja en pääse sieltä ikinä pois. :(
  • Pelkään kuolemaa, vaikka se on luonnollinen asia niin silti pelkään sitä, pelkään että kuolen kivuliaasti.
  • Pelkään kipua, en pystyisi esimerkiksi piikittämään itseäni, enkä suostu koskemaan mistään hinnasta sähköpaimeneen. :D
  • Tietyllä tapaa pelkään rakastaa, pelkään että kun olen paljastanut synkimmät salaisuuteni mut jätetään, pelkään tulla hyväksikäytetyksi.
  • Pelkään ajaa kaupungissa, se on ahdistavaa, niin paljon autoja ja mä en uskalla ikinä tunkea mihinkään väliin. :D
  • Pelkään neuloja! Yök kaikki verikokeet yms on aivan kamalia! En haluu nähdä sitä neulaa, enkä voi kattoa kun mua pistetään! :D Ehkä tästäkin kuuluu kiitos paikalliselle terveydenhuollolle, jotka pyörittelivät neulaa mun kädessä niin että se osui suoneen niin että se suoni pongahti tai niin.. :D ja sitten pyörryin! :D En tiedä tajusiko tosta kukaan mitään, mutta jaa.. :D
  • Pelkään rottia,hamstereita,marsuja,frettejä,hiiriä ja kaikkia tollassia jyrsijöitä, hyyyyyi!
  • Pelkään hämähäkkejä ja melkein kaikkia ötököitä! :D
  • Pelkään myös hammaslääkäriä! :D Aina jännittää ihan hirveesti mennä sinne,enkä koskaan sano vaikka kuinka sattuis koska haluun sieltä vaan äkkiä pois! :D
  • Tietyllä tapaa pelkään myös lääkäreitä, pelkään että kun menen flunssan takia lääkäriin ne löytää jotain todella vakavaa.
  • Pelkään eläviä kaloja, tääkin on saanut ihmisiä nauramaan, mutta en kalasta koska en koske elävään kalaan, samoin en laita mitään matoja koukkuun hyi! :D
  • Pelkään edelleen Muumien mörköä, hyi!
  • No en tiiä onko tää pelko, mutta kauhuelokuvat hyi helkutti! En voi kattoa niitä ollenkaan!
Oiskohan tässä kaikki mun pelot, niitähän tulikin hirveä lista. Tän perusteella mä en mitään muuta teekkään kuin pelkää. :D  

Minkälaisia pelkoja teillä on? :)

2 kommenttia:

  1. Itse en voi sietää ahtaita paikkoja, en käy keikoilla enkä paikoissa missä on satoja ihmisiä. Ongelma on myös että jään kaikesta kivasta paitsi koska kaverini käyvät festareilla ja keikoilla. Haluaisin kyllä mutta en pysty :D tuntuu että kukaa ei kehtaa myöntää nykyään pelkoja vaikka niitä jokaisella on varmasti joten olet todella rohkea :) mulla ois postaustoive ois mukavaa jos kirjoittaisit mitä sanoisit 15vuotiaalle itsellesi, jos pystyisit :) ja kirjoittaisit itsellesi kirjeen kymmenen vuoden päähän, toivottavasti ymmärsit :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ensinnäkin kiitos että olit rohkea ja kommentoit! ;) Ja kyllä mä ymmärsin :) Joo tiedän pystyn samaistumaan tohon keikoilla käymiseen, viikko sitten käytiin kavereiden kanssa Cheekin keikalla ja sehän oli ihan täynnä ja oltiin tokassa rivissä joten oli aika ahdistavaa ja oli paniikkikohtaus aika lähellä. :D Pistetään ideat korvan taakse ja katsotaan milloin on aikaa toteuttaa.. Nuo voisi olla nimittäin ihan mielenkiintoisia, ainakin yrittää kirjoitella. :)

      Tuosta jäi ehkä yksi pelko pois, ihmiset, niin monet ihmiset ovat mua elämäni aikana satuttaneet, että tietyllä tapaa pelkään ihmisiä.. :/

      Poista