sunnuntai 20. huhtikuuta 2014

Heipä hei!

Oikeesti mun pitäis nukkua, yövuoro alkaa 5 tunnin päästä, mutta en meinaa saada enää unta, joten ajattelin kokeilla jos tää kirjottaminen auttais mun saamaan taas unen päästä kiinni. :D Multa ei tosiaan oo tainnukkaan tulla tällästä kunnon höpöttelypostausta vähään aikaan, katotaan mitä saan aikaiseksi. :D

Eli tosiaan, vikassa harjoittelussa oon ollut nyt parisen viikkoa, ja oon kyllä ihan tykännyt. Toki välillä on päiviä kun ärsyttää, mutta sitten on päiviä kun toivoisi ettei ne lopu ikinä. :D Mut on otettu hyvin vastaan, oon melkein kuin yksi työntekijöistä. Ja niinhän se pitäis ollakkin. Tosin välillä tulee sellanen olo et saan kaiken paskaduunin mitä vakkarit ei jaksa tehä, mutta toisaalta joudunhan mä tekemään sen sitten tulevaisuudessa itsekkin kun joskus päiväkotiin töihin menen. :D Onneksi ollaan sentään tehty jo opinnäyte, se nyt vielä puuttuis että se pitäis väkertää tässä! :D Oon harjottelupäivien jälkeen yliväsynyt. Koko ajan joutuu olemaan tarkkana kuin porkkana, kun pitää lapsia pitää silmällä ja yrittää tehdä ohjaajiin hyvä vaikutus. Ilmeisesti sekin on onnistunut, sillä opettaja kävi keskiviikkona katsomassa miten mulla on mennyt, niin mun ohjaaja kehui mua että hienosti hoidan hommat, tulen lasten ja aikuisten kanssa toimeen, kysyn jos en tiedä, oon luotettava ja hommat hoituu kun pyydetään. :D Tuli hyvä mieli kun opettaja ja ohjaaja kehu mua :)

Mä haluun tällässen kakun! :D
Sain portfolionkin palautettua ajoissa, tosin voipi tulla täydennettävää. Mutta ainakin sain jotain tehtyä parissa päivässä. :D Kouluun ei tarvitse enää raahautua kuin kolme kertaa, tai no yks on portfolion esityspäivä ja sekään ei oikeestaan oo edes meidän omalla koululla, sit on juhlien harkat ja ite juhlat. :D Sain maanantaina tietää, että kun 120ov on täydet ni mun todistuksessa tulee olemaan 122ov! Koska oon ollut niiiin ahkera opiskelija, että oon käynyt ylimääräisen kurssin. :D En voi uskoa että kolme vuotta on kohta taas mennyt! Kohta mulla on taas paperit käsissä! Ja vielä mun unelma ammattiin! Mitääää!? :D Pitäis pikkuhiljaa alkaa tekemään kutsuja ja suunnittelmaan juhlia. Tosiaan 28.5.2014 mä olen virallisesti lähihoitaja! Ainut este on enää tää harjottelu! :o Juhlat tosin pidän vasta 31.5, koska onhan se viikonloppu parempi ja sitten illemmalla tanssimaan! ;) 




No mites työt.. Niin no jaa-a.. :D Kesän ainakin olen samassa paikassa, mutta katsotaan nyt mitä syksyllä tapahtuu. Täytyy toivoa, ettei tää yö oo samanlainen kuin viime yö. Siitä ei ainakaan vauhtia puuttunut! Yhdellä pienen pienellä tauolla, nopeesti juotiin vaan limut ja jatkettiin. :D Hullun hommaa toi on! Empä taida haluta tehdä koko kesää yövuoroja... :D Tulipahan nähtyä poliisitkin työssään, hahahhah.. :D

Eipä mulle oikeestaan oo mitään muuta kummosta tässä edes tapahtunut kun oon vaan ahertanut ton harjottelun parissa ja nyt oon nää pari yötä töissä. :D

Kuka haluaa leipoa mun juhliin tällässiä?! :D
Millaisia postauksia te tykkäätte lukea? Mielipide,avautumisia..? Postausideoita otetaan ilomielin vastaan, yritän toteutella niitä sitä mukaa kun kerkeän tässä kiireen ohella.

Hyi kun tulee tästä kuvasta kauheat muistot mieleen kuinka pänttäsin tota latinaa ties kuin monta päivää ja yötä, mutta taisin saada ekalla kerralla tentin läpi? :o


Miksei mua enää väsytä.. :/ Pakko ois nukkua, että jaksaa yön taas siivota.. :D

 SEURAAVA TEKSTI ONKIN JO SADAS TEKSTI! :O




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti