torstai 17. huhtikuuta 2014

I wish..


  • Toivon että jonain päivänä uskallan olla oma itseni, heti alusta asti.
  • Toivon että jonain päivänä kipu on poissa..
  • Toivon että jonain päivänä osaan taas olla onnellinen
  • Toivon että jonain päivänä pystyn puhumaan asioista avoimesti
  • Toivon että jonain päivänä peiliin katsominen ei satu niin paljoa..
  • Toivon että jonain päivänä saan kokea rakkauden ja perustaa oman perheen
  • Toivon että jonain päivänä pystyn puhumaan papasta, ilman että alan itkemään,ääni värisee tai saan ahdistuskohtausta.
  • Toivon että jonain päivänä pystyn jättämään menneisyyden lopullisesti taakse
  • Toivon että jonain päivänä voin sanoa olevani kokonainen nainen
  • Toivon että jonain päivänä olen vahvempi kuin koskaan
  • Toivon että jonain päivänä saan parantaa maailmaa
  • Toivon että jonain päivänä saan olla päivän prinsessa
  • Toivon että jonain päivänä mulla olisi jälleen terve suhde ruokaan
  • Toivon että jonain päivänä mulla olisi oma ihana kummilapsi
  • Toivon että jonain päivänä mulla on ehjä mieli
  • Toivon että jonain päivänä ihmiset jotka mua nuoruudessani on satuttaneet, ymmärtävät tekonsa.
  • Toivon että jonain päivänä äiti ymmärtää mitä on tehnyt mun itsetunnolle.
  • Toivon että jonain päivänä äiti pyytäisi anteeksi tekojaan (vaikkei se niitä anteeksi saa)
  • Toivoisin että jonain päivänä mun ei tarvitse elää pelossa.
  • Toivon että jonain päivänä voitan pelkoni.
  • Toivon että jonain päivänä saan kiitoksia tekemästäni työstäni.
  • Toivon että jonain päivänä uskallan heittäytyä
  • Toivon että jonain päivänä mua arvostetaan sellaisena kuin olen.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti