sunnuntai 16. marraskuuta 2014

Levy jossa on yksi ainoa puoli


"Kerro turhaanko mä odotan
ja vain itseni näin hajotan
Kun mä pidän meistä kii
ja uskon tyhjiin lauseisiis.."

Siitä onkin kohta jälleen kuukausi kun musta on täällä blogin puolella mitään kuulunut. Eipä mulle oikeastaan kovin ihmeellistä ole tässä edes tapahtunut, ainut että ollaan nyt tämän miehen kanssa juteltu yli puoli vuotta. Oon tietyllä tapaa päässyt eroon peloistani serkkuani kohtaan, tai ainakaan ne eivät ole enää yhtä vahvat kuin ennen, mutta nykyään tietyllä tapaa pelkään tän miehen touhuja, tässä kuussa ei olla juteltukkaan kuin ihan muutaman kerran, ei vain ole niin usein enää miehestä kuulunut. Iltaisin olen aina lukenut meidän vanhoja keskusteluita ja huomannut ehkä pientä muutosta keskusteluissa tässä puolen vuoden sisällä, suuntaan ja toiseen. Myönnän etten oo ikinä tähän ikään mennessä tuntenut ketään miestä kohtaan näin.. Mutta oonko vaan ihastunut siihen mielikuvaan jonka oon tästä miehestä Skypen välityksellä saanut? Onko se totta? Oon kertonut tälle miehelle niin paljon mun elämästä, että jos hän onkin feikki, niin musta tuntuu että se olisi liiankin kova paikka. 
Vaikka kuinka yritän ajatella jotain muuta kuin tätä miestä, hän on ajatuksissani vaikka tekisin mitä. Oon alkanut pohtimaan tän miehen touhuja enemmän sen jälkeen kun olimme keskustelleet kun hän oli töissä, no hän lähti kotiin ja kirjautui Skypestä ulos, mutta minä jäin vielä lueskelemaan vanhoja keskusteluita. Meni ehkä reilu tunti, satuin huomaamaan että tämä mies tuli Skypeen takaisin, ja ihmettelinkin että mitäs ihmettä hän iltavuoron jälkeen vielä sinne tulee.. No yhtä nopeasti hän oli poissa taas.. Tämän jälkeen en ole miestä online tilassa nähnyt, mutta hän on kuitenkin keskustellut mun kanssa, ja sanonut olevansa töissä, eli hänen tilansa Skypessä on ns. näkymätön. Miksi? 
Mietin toissapäivänä pitkään laitanko miehelle jonkun näköistä viestiä, kun molemmat olivat olleet viikon hiljaiselossa. Mietin sitä monta tuntia, välillä tulin siihen tulokseen että haluan nähdä kauan hän on hiljaa ja mitä hän laittaa/jos laittaa minulle vielä viestiä. Mitä laittaisin jos jotain laitan? Päätin kuitenkin laittaa vähän kuulumisia viikon ajalta, ja sainkin vastauksen samana päivänä, hänellä on kuulemma ollut töitä viime viikolla, mutta viestin viestiä ei ole mulle laittanut, ja tämä ei ole normaalia käytöstä tältä mieheltä, jos hän on töissä sieltä tulee aina jotain. Ja nyt hänellä oli lapset joten hän ei kerkeä hetkeen olemaan paikalla.



Välillä tulee väistämättä mieleen, että olenko ollut vain "piristysruiske" tylsään suhteeseen. Olenko ollut vain seuranpitäjä tylsinä työpäivinä. Onko mua käytetty ns. hyväksi. Joo saattahan se olla että näin ei edes ole ja tuo mies puhuu täysin totta, mutta kun omaan erittäin vilkkaan mielikuvituksen niin tulos on tämä. :D Mä en ehkä enää osaisikaan olla ilman tätä miestä, tuntuu että oon joutunut syvemmälle tähän pyörteeseen. 



"Oon katsellut itseäni sivusta
miettinyt montako askelta 
otan ennen kuin uskallan mä tajuta."

Mä tiedän että oon tietyissä asioissa, oikei ehkä jopa kaikissa liian sinisilmäinen. Miksi tää on niin vaikeaa? Toisaalta haluan katsoa nää kortit loppuun asti, koska muuten kadun. Olenko valmis polttamaan näppini? 

Muuten tää kuukausi on mennyt vaihteeksi töissä, taas vaihteeksi putki päällä, mutta onneksi siitä on takana jo puolet ja mulla taisi olla jopa viikonloppuvapaa! :o En kyllä jaksaisi töissä ilman muutamaa ihanaa työkaveria! Ihanaa kun meet töihin sua odottaa sielä pehmolelu viestin kera, jossa toivotetaan hyviä vapaita, saat tekstiviestin jossa kerrotaan sun olevan yksi parhaista ja toivotaan että viikonlopun vuorot menevät hyvin eikä satu mitään ikävää. :)  Olin tossa työkaverille kuskina toissapäivänä, ei siitä sen enempää.. :D Kerran tässä kuussa saanut takamuksen raahattua tuonne suurcityyn kavereita moikkaamaan ja pitäisi vielä tässä kuussa sinne kerran mennä. Siivotakkin pitäisi.. Eipä mulle sen ihmeempiä, kirjoittelen taas joskus kun jaksan/kerkeän ja keksin aiheen. Heitelkääs minkälaisia tekstejä tahdotte koska mun pää lyö taas tyhjää.. Ja kertokaa toki mielipiteenne tästäkin sotkusta.. :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti