lauantai 22. marraskuuta 2014

29. joulukuuta 2012

Tuo siis oli päivä, jolloin perustin tämän blogin. Yritin ensin lokeroida blogiani erilaisiin kategorioihin, mutta loppujen lopuksi tulin siihen tulokseen, että kirjoittelen mun blogiin mitä mulla on sydämellä. Pian tästä blogista tulikin mulle keino käsitellä surua ja kertoa ihmisille asioita itsestäni. Blogi on auttanut mua käsittelemään monia asioita, ilman tätä blogia olisin edelleen pitänyt asiat sisälläni. En kadu hetkeäkään että perustin blogin. 
Tosin monesta on varmasti tylsää lukea blogia jota "anonyymi" kirjoittelee, mutta alussa pohdin että laitanko kasvojani näkyviin. Aluksi blogistanihan ei tiennyt kuin minä, joten luonnollisesti en laittanut kasvojani esille ettei kukaan tuttu näe. Lopulta uskalsin kertoa blogistani muutamalle ihmiselle, ja pohdinkin heidän kanssaan pitäisikö minun laittaa kasvoni blogiini. Olin kuitenkin kertonut niin arkoja asioita itsestäni, että tietyllä tapaa häpesin. Ja olin jo niin pitkälle mennyt "kasvottomana" niin miksi minun pitäisi laittaa kasvoni näkyville. Ja jos joku päivä päätänkin laittaa tänne kasvoni näkyville tai edes linkitellä tätä blogia julkisesti, se on todella iso asia. En myöskään halua kertoa tarkkaa paikkaa missä asun, koska tämä on niin pieni kylä että täällä kaikki tietävät toisensa, enkä koe että minun pitäisikään täällä huudella asuinpaikkaani. :D

Välillä mua harmittaa ettei tekstiä tule paljoa, mutta miksi edes yrittäisin kirjoittaa jos mulla ei ole aihetta tai intoa, koska sen huomaa jos alan tekstiä väkisin tuottamaan. Yleensä mulla menee blogin teksteissä tunnista pariin tuntiin. Kuviakaan en ole toistaiseksi ottanut blogiini itse, paitsi sen kakkukuvan. Oon niin laiska/huono valokuvaamaan, etten vaan ole jaksanut raahatakkaan kameraa minnekkään.. :D

Musta on ihanaa että mun blogi on tän parin vuoden sisällä saanut viisi lukijaa. :) Ulkoasu oli aluksi todella epäselvä ja sotkuinen, mutta olin itse sitä mieltä että se on aivan minun näköiseni enkä sitä rupea muuttamaan. No niinhän se olikin, yhtä sotkuinen kuin minä. Ystäväni kuitenkin tarjosi apuaan ja teki blogilleni uuden ulkoasun johon olen enemmän kuin tyytyväinen. Bannerikin on ystäväni käsialaa, hän teki siitä minun näköisen. Blogin nimellä ei loppujen lopuksi ole ihmeellistä tarinaa, aluksihan se oli Purple love, koska niin rakastan liilaa ja olin näin luova.. :D Ystäväni avustuksella keksimme tuon nimen, ja se on yhden lempibändini kappaleistakin. Jotenkin tuo nimikin kuulostaa mun korvaan oikealle. Blogin osoitteella ei ole sen tarkempaa tarinaa kuin se että oon aina tykännyt vaahteroista :D :D luovuus ollut yöllä valloillaan kun oon tän blogin luonut. :D

Tässä on tosiaan reilu kuukausi niin blogini täyttää KAKSI VUOTTA! Ajattelin tämän kunniaksi toteuttaa kysymyspostauksen JOS kysymyksiä tulee tarpeeksi. Valitsen siis kysymyksistä sellaiset joihin haluan vastata.
 Voitte kysyä ihan mistä haluatte, voitte myös samalla kertoa miten olette löytäneet blogini ja kauan olette mukana kulkeneet. Kysymykset voi laittaa tähän postaukseen jotta löydän ne sitten kätevästi. Kysymyksiä voi laittaa jouluun asti, eli 24.12. Toivon että uskallatte kysyä/antaa palautetta koska olisi mukavaa toteuttaa tämä.

Ps. Samalla voitte myös heittää mulle ideoita, jos teillä on jotain erikoisia postaustoiveita!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti