torstai 22. toukokuuta 2014

I love it when you make me smile

Jäänyt taas hiukan tää kirjottaminen, mutta tässä on ollut taas kaiken näköstä hommaa, niin ei oikein aikaa ole ollut, mutta tässä mä nyt taas olen! :) Tosiaan mulla on loppunut harjoittelukin tossa 16.5, oli vähän haikea päivä, mutta silti odotin innolla että päivä loppuu, sillä pääsin aloittamaan "loman" sen jälkeen. Arvioinnissa mua kehuttiin että olen sopeutunut tiimiin hyvin, ottanut kaikki lapset huomioon, mennyt mukaan leikkeihin, havainnoinnut kaikkia lapsia, olen ystävällinen, reipas ja luotettava, olen tehnyt loistavia suunnitelmia joita olen lapsien kanssa toteuttanut jne. Tosiaan näytöstä napsahtu K3, eli kiitettävä! Jes! :) Sain myös vikana päivänä orvokkiamppelin ja kortin, ja leikittiin toiveleikkejä ja lapset anto halit. :') Oli kyllä maanantaina vähän hassua kun ei tarvinnut päiväkotiin enää raahautua.. Mutta nyt oon suorittanut kaikki opinnot, no perjantaina olis vielä yks koulupäivä, mutta saa nähä jaksanko sitä varten raahautua sinne, vai pyydänkö vaan tehtävät kotiin. :) Kuusi päivää niin oon virallisesti lähihoitaja, mä en vaan vieläkään ymmärrä. :D Eilen haettiin mun lähihoitajalakki ja kokeilin sitä päähän, kyllä siinä kun itteään peilistä katto niin väkisin tuli hymy huulille, mutta silti tuli vähän haikea fiilis. Mä en vaan pysty vielä käsittämään sitä, että oikeesti oon tavottanut mun suurimman unelman!


Maanantaina lähdin kummien luo Helsinkiin ja eilen tulin kotiin. Reissuun lähdin sen takia, että sain lahjana päiväristeilyn kummieni kanssa Tallinnaan. Maanantai menikin matkustaessa ja kaupungilla pyöriessä. Tiistaina herättiinkin jo viiden pintaan ja lähdettiin ennen seitsemää bussilla, ratikalla ja metrolla kohti satamaa. Satamassa odotettiin hetki ja päästiin laivaan aika pian, mentiin kahvilaan, jossa istuttiin varmaan yli tunti ja täyteltiin ristikoita. :D Kierreltiin vähän laivaa ja mentiin kuuntelemaan jotain bändiä. Sitten oltiinkin jo perillä ja poistuttiin laivasta. :D Tallinassa kierreltiin Vanhaa Kaupunkia, käytiin kattomassa joku kirkko, kateltiin jotain muistomerkkiä,shoppailtiin viinoja (mä en oikeestaan ees shoppaillut niitä :D) jne. Käytiin syömässä jossain kebab-mestassa ja käytii viereisessä kahvilassa jälkkärillä. Pyörittiin kanssa ostoskeskuksissa. Sitten olikin taas jo aika lähteä kohti laivaa, mutta sitä ennen istuttiin vielä yhdellä terassilla ja kuunneltiin kun joku virolainen lauleskeli. :D Laulo muuten hyvin! :D Laivaan kun päästiin laitettiin tavarat säilöön mentiin ostelemaan tuliaisia yms. Ja mentiin taas istuskelemaan ja odottamaan että päästään Helsinkiin. Suomeen saavuttiin 21 jälkeen ja matkattiin taas julkisilla kummieni luo, ja oltiinkin 23 aikaan perillä. Matkan sain siis valmistujais- ja synttärilahjaksi. Synttärit mulla siis oli eilen! Wuhuu oon nyt 22v! :D Eilen sitten tehtiin vaan koko päivä lähtöä takasin kotiin. Voin taas todeta, ettei Helsinki ole mun paikka ollenkaan! En ikinä vois asua sielä edes kuukautta! Mä en ees tykkää niistä ihmisistä sielä, ne on niin olevinaan, ei väistä yhtään kävelee vaan päälle ja äh! :D


Olis voinut olla kyllä mukavempi synttäripäivä, kun se meni vaan matkustaessa ja oli hiostavaa ja plääh. En saanu mitään muuta lahjaksi kun kummeilta ton matkan ja sen lakin. Porukatkaa ei muistanu mua mitenkää.. :o Oon ehkä vähän katkera.. :D

Tosiaan tässä ei oo paljoo kerenny muuta tapahtumaan kun harjottelu loppui ja toi matka. Pitäis alkaa suunnittelemaan juhlia, siivota, nähdä kavereita jne. Tosiaan juhlat pidän 31.5 ja eilen varmistu että mun juhliin ei tule paljon edes porukkaa. Ainuttakaan serkkua ei tule, tulee vain muutama täti, eno ja setä. No parempi sekin kuin ei mitään.. :D Mua ärsyttää kun noi välimatkat on niin suuria, ettei missään juhlissa ikinä ole kokonaista sukua. Ja kun ihmiset vanhenee niin ei ne jaksa/pysty enää liikkumaan noin pitkiä matkojakaan. :(



Tosiaan mainittakoon vielä sekin, että kyllä juttelen vielä sen saman miehen kanssa, mutta ei me enää jutella ihan päivittäin, mutta aika usein kyllä. :D Mukavalta vaikuttaa.. :P Mutta ehkä mä jatkan tota soittolistan tekemistä.. :D Palaillaan taas joskus! :P

PS. Katsotaan tuleeko työrintamalla muutoksia, lähiaikoina.. ;)


2 kommenttia:

  1. Hei lueskelin sun blogia ja joku olikin jo laittanut kommenttia, että voisko joku sun ystävä kirjoittaa susta tekstin, just niiku mitä se toinenkin oli ehottanu. Aavistiko mitään että sulla on vaikeeta, sun ongelmista mitään, miten reagoi kun luki sun paljastuksia täältä ja kaikkee sellasta! Olis tosi kiva lukea! :) Muutenkin sun blogi on todella aito! Sait musta lukijan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kiva kuulla että tykkäät, ja mukavaa jos jatkat lukemista. :) Katsotaan toteutuuko tuo postaus, en lupaa mitään. :)

      Poista