lauantai 9. helmikuuta 2013

Unelmamieheni

Sain tämmöisen päähänpiston tehdä postauksen unelmamiehestäni :) Monen mielestä tää mun unelmamies voi olla kuin suoraan jostain huonosta romanttisesta leffasta, mutta mä tykkäisin jos mun miehellä olisi nämä tai edes jotain näistä ominaisuuksista. Ja jokainenhan tykkää erillaisista ihmisistä, joten olen varma ettei tämä moneen kolahda. Mutta sitten asiaan.

En tiedä oonko sitten jotenkin vanhanaikainen vai mitä, mutta mun mielestä miehen pitää tehdä aloite. :D Oon ehkä kattonu liikaa noita romanttisia leffoja, mutta olisi ihanaa jos mies olisi oikein semmonen ällöttävän romanttinen. :D Tietenkin mulle riittäisi myös ne arkiset pienet teot, esim. kotitöissä auttaminen. Olisi ihanaa viettää koti-iltoja ja alottaa vaikka joku yhteinen harrastus.


Kuva: we heart it

Luonteeltaan unelmamieheni olisi siis luotettava, huumorintajuinen, ällön romanttinen, empaattinen, avulias ja  musikaalinen (vaan sen takia, koska olisi ihanaa jos joku soittaisi mulle kitaraa ja laulaisi:). Tietenkin miehen pitää saada mut nauramaan ja saada mut tuntemaan oloni turvalliseksi.

Ulkonäöstä mulla ei oikeastaan ole kriteereinä muita kuin se että haluaisin että mies olisi mua pidempi ja semmonen kunnon mies eikä kukkakeppi : D Tietysti ruskeat silmät ja tummat hiukset on aina plussaa ;)

Mun mielestä ikä on vaan numero, mutten silti kyllä rupeaisi suhteeseen esim. 50- vuotiaan miehen kanssa. Siinä on jo ikäeroa liikaa (30vuotta) 10- vuotta on mun mielestä se maksimi, vaikkei ikä nyt mitään merkkaakkaan. :D 


Toivottavasti muistin listata kaikki tärkeimmät piirteet unelmamiehestäni. Oon kyllä kuullu että oon liian vaativa miesten suhteen, mutta minkäs sille voi. Tää on kyllä aika turha postaus, mutta teimpä nyt tämmössen kuitenkin :D Hei muutes joko tänään tai sitten huomenna tulee leffa-arvostelu postaus muutamasta leffasta mitkä oon kattonu tässä kahden päivän sisällä! : D Olkaa siis kuulolla! :) Adios!


2 kommenttia:

  1. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=AC_v-zSLoK4


    jotenkin tää biisi tuntuis sopivan tähän postaukseen :) ihana tää blogi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mukavaa jos tykkäät, muista lukea jatkossakin ;)

      Poista