lauantai 23. helmikuuta 2013

Elossa ollaan!

Mites siitä taas on vierähtäny 14 päivää kun oon tänne viimeks saanu kirjotettua :o No voin kertoa sen verran että koulu on vieny suurimman osan ajasta, oli hirveesti kokeita yms. sitten oli tietysti noi työt ja sit meiän perheessä on tapahtunu kaikenlaista mitä ei olis tarvinnu tapahtua, mutta kaikki näyttäis nyt menevän jo parempaan suuntaan, toivotaan että meno jatkuu näin. :)

Koulusta voisin nyt taas sen verran kertoa, että hyvin on menny, mutta aina vois tietysti paremminkin mennä. Kaikista kokeista pääsin ekalla kerralla läpi ja pääsin aloittamaan työssäoppimisen oon kyllä tykänny mun paikasta hirmusesti! Ties vaikka olisinkin ens kesänä sitten siellä ;) kuka tietää mitä tässä vielä tapahtuu.. :) Mutta kaikista ihaninta tietenkin on se että hiihtoloma alko! JES! <3 tätä on odotettu! Mulla kävi tavallaan hyvä tuuri tavallaan huono, kun tää hiihtoloma osu tähän top-jakson kohalle kun ennen on saanu työpaikan kanssa sopia että millon pitää hiihtoloman, mutta nyt se oli pakko pitää sillon kun se oikeasti on muillakin. No  enhän mä sitä tiennyt vielä kun mun ihan työpaikkaan piti kertoa päiviä jotka voisin olla töissä. Ni nyt mulla on sitten tässä viikon aikana peräti yks työvuoro jonka työkaveri mulle anto. : D Ihanaa olla vaan viikko tekemättä mitään ja ottaa rennosti, en edes muista millon mulla olis viimeks ollu viikossa enemmän vapaata ku yks päivä. Huono homma tässä on vaan se, että oon ihan peeaa eikä mulla oo rahaa tehä lomalla yhtään mitään. Ja tietenkin olisin toisaalta mielummin tehny loman töitä että saisin enemmän rahaa, mutta minkäs teet : D en oikein osaa päättää onko tässä enemmän hyviä vai huonoja puolia. : D

Ulkoasu muutoksia tää blogi kokee joskus kun jaksan jotain sen eteen tehdä. Saas nyt nähdä.

Täs loman aikana ois tarkotus siivota, käydä tekemässä se yks vaivanen työvuoro, ottaa rennosti, katella leffoja, juhlistaa kaverin synttäreitä, ajattelin et voisin kans ottaa tän loman aikana tavaks sen että joka ilta antaisin itelleni aikaa tekisin kasvonaamion ja vaikka vaa hengailisin kynttilänvalossa. : D Nytkin istun täällä kasvionaamio naamassa. : D Yritän olla vaan koko loman ajattelematta koulua, mutta saas nyt nähdä miten se sitten onnistuu. :D Pitäis tässä loman aikana sen verran koulua ajatella että lähetän parit sähköpostit kouluun liittyen sillä jos en sitä nyt tee niin sitten unohdan sen. : D

Haluisin kampaajalle, vaikken ees haluisi leikata mun hiuksia, enkä tiedä mitä niille tekisin. Alkaa vaa ärsyttämään kun ne ei kasva ja ne on semmonen hamppukasa päässä vaan : D Luonnonkiharat on kirous! : D Olis edes semmosset siistit kiharat, mutta ei. : (

Loman aikana muuten varmana tulee enemmän kirjoteltua tänne. :) nii ja sitten kun oli toi äänestys et minkälaisia postauksia haluaisitte ne toi kaveripostaus voitti sen, niin teen sen joskus, kun muistan/jaksan, ehkä lomalla. Voihan se olla että noista tulee vaikka kaikki tässä loman aikana. : D Se selviää vain lukemalla blogiani! : D

Tää nyt on tämmönen kuvaton postaus kun en jaksa tähän kuvia laittaa, mutta nyt jatkan iltaa musiikin parissa! Ja saattaapi olla että jos oikein tylsää tulee että kirjotan tänne vielä tän yön aikana!

Adios toverit! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti