keskiviikko 6. helmikuuta 2013

Shine bright like a diamond

Jääny tää blogi vähän unholaan, pitkään ajatellu että tänään päivitän blogin, mutta joo eipä siitä oo sitten mitään tullu niiku varmaan ootte huomannu : D Oon kyllä miettiny välillä miettiny et onks tässä mun blogin pidossa mitään järkeä kun en ikinä muista/jaksa kirjottaa tänne ja kun ei mun elämässä oikein hirveesti mitään tapahdu. Mutta toistaiseksi tää on ja pysyy! : D

Tosiaan koulussa on menny ihan hyvin. Sain yhestä tentistäkin 3- (14/15p.) vaikken lukenu sen alueen ku kerran yöllä läpi. Toinen tentti meni sitten vähän huonommin. Projekteja on ollu tässä muutama ne on sujunu ihan hyvin. Käytiin mm tekemässä koruja yhessä paikassa :D

25.1 oltiin tosiaan koulukavereiden kanssa vähän juhlimassa, oli kyllä hauskaa. Tajusin että kuinka hyviä ystäviä oon tuolta koulusta saanu, en olis uskonu ku alotin ton koulun melkeen kaks vuotta sitten että voisin saada noin ihania ihmisiä ystävikseni ja vielä mua pari vuotta nuoremmista! Mut ikähän on vaan numero! Jotenki ollaan samalla aaltopituudella ja samantyylisiä ihmisiä. :) Voi kyllä sanoa ku joudun (tai no joudun ja joudun) vaihtamaan koulua syksyllä koska en halua erikoistua samaan kuin muut, koska se ei mua kiinnosta, että ikävä tulee ja vähän kyllä pelottaakin että löydänkö noin hyviä ystäviä sieltä uudesta koulusta. No enköhän, jos kavereita on uskominen. : D Ja onneksi on puhelimet ja facebook ja varmasti tullaan vapaa-ajallakin näkemään. :)


Puolentoista viikon päästä alkaa työssäoppiminen, toisaalta se vähän jännittää, mutta oon kyllä kuullu vaan hyvää siitä paikasta niin enköhän sielä hyvin viihdy. Ja vaikka innostuisin paikasta niin paljon että haen sieltä kesätöitä. :D Ärsyttää vaan ku ei saada nyt pitää hiihtolomaa sillon kuin halutaan kun se osuu tohon top- jaksolle, ku ennen sen on aina saanu työpaikan kanssa sopia että millon sen haluaa pitää, mutta toisaalta se syy siihen on ihan ymmärrettävä. :D Mutta ärsyttää silti ku oltii kaverin kanssa jo mietitty yhteistä reissua ja nyt se ei sitten tuu onnistumaan. :( No koulu on kyllä tärkeempi, kerkeää sitä reissata sitten joskus, eläkkeellä viimestään! : D

Oon kans pitkään pohtinu että miten voi olla vaikeeta pitää huonetta siistinä. Siis mun huone ei edes oo kovin iso ja kuitenkin sotken täällä yksin ni miten ihmeessä voi saada tämmössen sotkun aikaseks! : D Ja kuinka vaikeeta voikaan olla viedä pyykit suoraan koneeseen, ei niiden pitää ensin lojua lattialla parhaimmillaan viikko ennen ku saan ne pesuun, yök! Oon kyllä harkinnu että heivaisin ton ison kirjotuspöydänki menemään täältä, mutta ku se ei mahu muuaalle. Koska jos tota pöytää ei olis niin varmasti ois siistimpää kun ei olis isoa tasoa mihin laskea tavaroita. Nytkin pöytä on ihan täynnä, samoten nojatuoli ja lattia. Ovelta on vaan pieni polku sängylle : D En kai oo ainut joka on näi likanen ihminen? : D

Ainii! Oli kyllä ihanaa kirjautua tänne blogiin pitkästä aikaa kun oli tullut YKSI kommentti! Jes! Vihdoin! Kommentoikaa lisää! <3

Kävin tossa eilen kaverin kanssa Lahdessa ihme kyllä en ees tuhlannu ku alle 20e, no eipä kyllä oikee ollu mistä tuhlata, mutta silti hassu juttu ku aattelee että mä olin kuitenki asialla ja mulla menee yleensä shoppaillessa paljon rahaa. : D Huomenna kyllä aattelin vielä käydä pyörähtämässä yhessä toisessa kaupassakin vielä : D

Ja tosiaan oon hankkinu uuden puhelimenkin tässä ja oon kyllä tykänny Lumia 710 : D Suosittelen! :)

Taas kyllä tylsää luettavaa tämmönen pitkä teksti, mutta oon niin huono ottamaan kuvia. En mä laiska sentää ole! : D

Hmm, oiskohan tässä nyt tapahtunu mitään hauskaa viel tän kuukauden hiljaiselon aikana, eipä kai. Tyhmää lopettaa joka teksti että yritän panostaa tähän, mutta aika tyhmää yrittää vääntää ihan tyhjästä jotain postausta niin kirjoittelen sitten taas kun tapahtuu jotain hassun hauskaa! :D Adios toverit!<3


1 kommentti:

  1. Excellent post. I was checking constantly this blog and I'm impressed!
    Extremely useful information particularly the final phase :) I deal with such info much.

    I was seeking this particular info for a very lengthy time.
    Thanks and good luck.

    my webpage: www.painreliefrevolution.com

    VastaaPoista