sunnuntai 29. joulukuuta 2013

Hoihoi

Hei mun blogi on nyt vuoden! Wuhuu! :D En kyllä olis uskonut että näinkin kauan jaksan tätä edes pitää, vaikken tänne joka päivä edes kirjoittele niin silti tätä on ollut kiva pitää kun on vaan keksinyt aiheen mistä kirjoittaa.. :)

Mulla on taas unirytmi ihan päin honkia. Lauantaina heräsin jo 6-7 välillä vaikka olin menny nukkumaan kolmen pintaan. No olin ihan et jes rytmi korjattu näin helpolla kun ei väsytä yhtään tai mitään, mutta ei. Menin sitten puolilta päiviltä nukahtamaan ja heräsin 23 illalla. No tein sen virheen että nousin taas syömään kun en koko päivänä ollu syöny, no sitten kukuin taas aamukuuteen kunnes nukahin nousin 14 aikaan ja olin tosi väsynyt. No kasin aikaan nukahdin olkkarin sohvalle tunniksi jonka jälkeen rupesin sitten ihan yöunille. No hyvin nukuinki puol kahteen asti, siitä asti nyt taas ollu hereillä.. -.-  Ei hyvä juttu ei!

Joulukin oli ja meni. Ei oikee missää vaiheessa tullu mitää joulufiilistä, edes jouluruoka ei oo maittanu samalla tavalla. Sain ihan kivoja ja tarpeellisia lahjoja muutamaa lukuunottamatta. :D Sain mm. pussilakanasetin, muumityynyliinan,lihanuijan, rahaa, pari energiajuomaa (kiitos pikkuveikka:D), kynttilöitä, korun, tuikkukippo, lahjakortin, sen takkujen selvittäjä harja mikä onkaa nimeltään, marmeladia, lakua, suklaata, jalkarasvaa,villasukat, koristepallon,avaimenperä, paistomittari, imukuppikoukkuja :D Vihdoin sain sen lihanuijan mitä oon pari vuotta toivonu.. :P Pääsen tekemään herkkupihvejä! Nomnom! Oli kivaa että sain rahaa kuitenkin 130e mielummin kun turhaa roinaa mitkä oikeesti jää vaa nurkkiin pyörimään ja millä ei mitään koskaan tee. Yllätyin että sain ihan noinkin paljon lahjoja tänä vuonna, yleensä saan ehkä viis pakettia. Joulun tosiaan olin töissä, ja en välttämättä kyllä usko että ens vuonna oon jouluu töissä. :D Ja mun ihottumakaan ei oikein tykännyt siitä veden läträämisestä vikana aamuna se raksahtikin komeesti auki. :D No onneks oli puol tuntii töitä jäljellä ja oltii tehty kaikki tärkeä jo ja työkaveri paikkas mun sormet. :D Oon rasvannu näitä sormia kun sekopää ja mikää ei auta nytkin mun sormi on auki tuolta "juuresta" ja aina ku se menee umpeen niin se rusahtaa auki kun teen jotain. Asiaa auttaa vielä se että ihottuma on oikeessa kädessä ja oon oikee kätinen ja en osaa tehä vasemmalla mitään.. :D

Mä tässä vakavissani mietin että pitäiskö ruveta siivoomaan kun ei tässä oikeen muutakaan ole ja mun on pakko ennen koulun alkua saada siivottua. Siivosin kunnolla vissiin sillon kun sain uuden sängyn eli liian kauan aikaa sitten.. :D ennen jouluu tein sellassen pikasiistimisen, mut vois ihan luututakkin pitkästä aikaa. :D Haluun hirveesti polttaa kynttilöitä, mutten voi ennen kun saan tän läävän siivottua.. :D

Sain töissä pari ideaa, mitä tänne voisin "kirjoitella" mutta kattoo nyt toteutanko niitä.. :D Vai toteutanko jo heti tähän perään.. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti