keskiviikko 1. tammikuuta 2014

Happy New Year!

Hyvää uutta vuotta! :) Voiko olla totta että huomenna pitäs jo palata koulun penkille? Onko pakko jos ei tahdo? No onneks huomenna on vaan 10-12 koulua ja perjantaina 8-12. Ens viikolla ei kuulemma ookkaa ku kolme päivää koulua. Pitäs tehä yks tehtävä kun saatiin sen avulla vika päivä ennen lomaa vapaaks ja sit kotitenttiä pitäis täydentää, mutten millään jaksais. Vaikka koulua on 5kk jälellä niin on kiinnostuskiikarit jälleen kateissa. Pitäs vissii kaivaa kiikarit nopeesti esiin jotta oikeesti saan ne paperit toukokuussa. Pitäs kai kysellä siitä tentistäkin mikä mulla on rästissä.. Äh alkaa vaan stressaa ku aattelee koulua!

Mä vietin uuden vuoden rauhallisissa merkeissä. Tosiaan heräsin ma-ti yönä taas 2 aikaan ja valvoin sinnikkäästi 15 ja nukahdin laitoin monta herätystä 18 jotta heräisin, no kuinkas kävikään heräsin 23 illalla ja nousin nopeesti pystyyn ja kirosin kellot sanonko minne en ollu taaskaan kuullut herätyksiä. Mä en ymmärrä miten en voi kuulla herätyksiä! Ei mulla ikinä töihin mentäessä oo sitä ongelmaa, mut sitten kun menee kouluun tai otat päikkärit niin voi kuusi... :D Mua vähän pelottaa etten herää huomenna ajoissa.. :D Ja kiva kun huomenna on sitä kurssia minkä tunneilla en oo vielä kertaakaan ollu, se alko tossa ennen joulua ja mulla on jo 4h menny sitä ohi.. :) Pakko olis kuitenkin raahautua vaikka mieli tekis kääriytyä vaan peittoon. :D Mutta niin siis heräsin eilen 23 ja mua alettiin heti pommittamaan että pitäs paikalliseen mennä no mähän olin ihan peikon näkönen ja hetken mietin et menisinkö vai en. Se mun perus toisaalta joo toisaalta ei.. : D No sitten loppujen lopuks päätin että no voihan sitä käydä sen menon kattoo kun kuitenkaa saa moneen tuntiin vielä unta, siinä nopeesti sitten ihmistäydyin ja hain yhen kaverin kyytiin ja otettiin suunnaksi paikallinen ja aateltiin yllättää yks kaveri joka mua itse asiassa oli sinne pyytäny. No yllätys tosiaan onnistu ja ilme oli näkemisen arvonen, meni sillä hetki että se ees tajus ketkä tuli. :D No mä olin siis autolla liikenteessä niin otin rauhallisesti ja kattelin kun muut bailas. No ei se meno nyt mikään kovin ihmeellinen ollut niin heitin kaverin kotiin ja menin töihin kiusaamaan työkavereita, sielä sitten olin vähän aikaa kunnes tulin kotiin olin hetken koneella ja nukahdin peräti kolmeksi tunniksi. :D Oli vähän orpoa kun ei ollu töitä tänä uutena vuotena. Periaatteessa oisin kyllä melkeen voinu olla töissä. :D Mä olin suunnitellut että kerrankin kun oon uutena vuotena vapaalla niin oltais juhlistettu kunnolla, mutta sitten kaikki olikin jossain muualla ja mun rahatilanne ei ollu niin hyvä että oisin voinu lähteä tästä tuppukylästä mihinkään. :D

Mä oon taas ihan rakastunut kynttilöihin, niitä on niin kiva poltella! Ne on niin nätin näkösiäkin voisin vaa tuijotella niitä monta tuntia putkeen. :D Varsinkin noi tollasset isot, paksut ja tummat kynttilät on ihania! :D


Ne on vaan niiin ihania! Kattokaa nyt! <3 :D Mun mielestä kynttilä on näteimmillää ku siihen on palanut se semmonen kuoppa.. joo mitähän ihmettä mä selitän, ehkä pitää lopettaa tää teksti enne ku selitän ihan turhaa soopaa.. :D Tehdään tästä vuodesta parempi kuin viime vuosi! 8)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti