maanantai 13. tammikuuta 2014

Pakkomielteet

Otsikko kuulostaa kyllä aika rajulta, mutta ajattelin listata mun pakkomielteitä, eli asioita joita mun on pakko tehdä tietyllä tavalla tai oon ihan hukassa. :D Osa onkin saattanut täällä jo jotenkin tulla esille, mutta katsotaan. :D

- Mun on pakko tehdä aamutoimet tietyssä järjestyksessä, muuten oon ihan sekasin ja unohtelen asioita. :D
(hampaat, hiukset,ehkä meikki jos jaksaa ja kerkeää, vaatteet ja menoks)

- Hampaiden pesun jälkeen mun on pakko laittaa huulirasvaa :D Enkä oikein tiedä että miksi :D

- Mulla on nykyään pakkomielle valkosipuliin laitan sitä melkein kaikkeen ruokaan, ja koska olen laiska pilkkomaan tuoretta käytän jauhetta. :D Ja kukaan muu ei tässä torpassa siitä tykkää, mutta ihan sama, jos minä teen ruuan niin siinähän on valkosipulia! :D Ja jos jostain syystä unohan laittaa valkosipulia koko ruokaan sitä on laitettava omaan annokseen ainakin :D

- Jos äiti on tehnyt ruokaa mun on pakko maustaa se itse :D

- Mun on pakko nukkua sukat jalassa, koska mun varpaat jäätyy. :D

- Kun luen lehtiä, selaan ne ensin läpi ja sitten luen ne vasta kunnolla :D

- Tykkään käyttää villasukkia jopa kesällä :D

- Mulla on kans pakkomielle vessapaperiin ja mulle nauretaan siitä usein, aina kun meen kaverille punkkaamaan kysyn ainakin viis kertaa onko siellä vessapaperia kuin paljon tai kylmästi vaan vien lisää. Kotiinkin on pakko ostaa lisää jos on kuus rullaa tai vähemmän jäljellä. Oishan se nyt kamalaa jos vessapaperia ei oiskaa lisää kun se loppuis.. :D

- Puen vaatteetkin aina samassa järjestyksessä päälleni :D

- Ennen nukkumaanmenoa pitää viis kertaa tarkistaa herätykset :D

- Oon koukussa hajusteisiin, hajuvesiä on pakko lisätä parin tunnin välein joten hajuvesi ja deodorantti on aina mukana varalta. :D

- Mulla on pakko olla koru kaulassa muuten oon ihan hukassa.

- Vähintään laukku on pakko ollu mukana, mulla ei ikinä oo nii vähän tavaraa mukana että niitä voisi käsissä kuskata. :D

- Aina kun shoppailen on pakko katsoa laukkuja ja koruja. :D

- Koneella ollessa on pakko kuunnella musiikkia tai ohjelman pyöriä taustalla.

- Puhelin on ladattava joka yö, vaikka tiedän että toi akku kestäis pari päivää :D

- Mulla on myös pakkomielle hymiöihin jos joku ei vielä ole huomannut :D Musta on tyhmää jos ei käytä hymiöitä koska ei voi tietää onko joku asia sanottu hyvällä vai pahalla. :D

- Jos oon autossa yksin mun on pakko laulaa ja popittaa täysillä.

- En osaa datailla kunnolla kun mun sängyssä peiton alla. :D

Joo näitä varmasti ois vielä mutten nyt jaksa enempää listata. :D Millassia pakkomielteitä teillä on? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti