perjantai 6. joulukuuta 2013

Faktoja

Eli aattelin taas luetella itestäni faktoja niin paljon kuin keksin. Tai no taas ja taas, tein kesällä oudot tavat postauksen. Eli periaatteessa vähän erillaisia asioita voi tulla ilmi. :P Voi olla että osa näistä faktoista on voinut tulla jollain tapaa ilmi jo blogin puolella.

1. En tiiä oonko jotenkin yliherkkä tai jotain, siis voin periaatteessa itkeä ihan mistä vaan millon vaan. :D Vaikka pelkästään jostain sanasta jos siitä tulee joku ihminen tai hetki mieleen. Kaikki nää Elämä lapselle ja Unicef konsertit yms. saa mut itkemään vaikka kuinka yritän huulta purra. Sen takia haluankin katsoa ne aina yksin :D Itkin jopa kun Lordi voitti Euroviisut ja itken aina kun katson sen pätkän youtubesta. :D

2. Olen ylpeä siitä että olen suomalainen.

3. Jos mulla ei ole koruja ni on tosi alaston olo.

4. Oon ihan koukussa noihin tuotantokausiin. Haluun kerätä niitä niin paljon! :D

5. Ymmärrän englantia ja jopa ruotsia jonkun verran, mutta puhun englantia aika heikosti kun sitä ei tarvitse niin paljoa käyttää. Ruotsiksi osaan sanoa vaan ihan pari sanaa.

6. En usko että voisin koskaan tehdä aborttia, vaikka selviäisi että lapselta puuttuisi toinen käsi tai sormet niin ihminen se silti on!

7. Rakastan lautapelejä! Mutta kukaan ei ikinä halua pelata niitä mun kanssa.. :(

8. Rakastan myös liilaa väriä yli kaiken, kun ostan jotain uutta ja jos sitä on saatavana liilana niin otan sen enemmin kuin esim. mustan.

9. Muumit on myös jotain parhautta! Oon nähnyt joka ikisen jakson, mutta silti tykkään kattoa niitä aina uudestaan ja uudestaan.

10. Vaikka ehkä jostain kumman syystä pelkään ehkä vähän poliiseja niin kunnioitan suuresti heidän ja muiden pelastustyöntekijöiden työtä!

11. Salaa haaveilen vähän ambulanssikuskin töistä, mutta en varmaan kestäisi sitä, vaikka siihenkin varmasti ajan myötä tottuisi.

12. Vaikka kuinka yritän ajaa rajotusten mukaan, en vaan osaa, jos alueella on 40 rajoitus niin pakko ajaa vaikka sitten 45 :D

13.Tykkään kattoa poliisi-,rikos- ja sairaalasarjoja. Myös jotkut dokumentit on mielenkiintoisia ja osa tosi tv- ohjelmista. :D

14. Oon oppinut vähän tykkäämään mun hiuksista, vaikka on niitä päivä vieläkin kun tekisi mieli leikata hiukset pois. :D

15. En ikinä valehtelisi poliiseille enkä ymmärrä miksi jotkut tätä harrastaa, siitä jää aina kiinni. :D Enkä ymmärrä sitäkään miksei poliisin käskyjä voida totella.. ja joo katsoin lainvalvojia samalla kun tämän keksin.. :DD

16.  Jätän kaikki asiat viime tinkaan. Näin on käynyt ton opparinkin kanssa, onneks se nyt pikku hiljaa alkaa olemaan valmis, mutta en silti koskaan ota opikseni ja aloita vaikka tentteihin lukua ajoissa.

17. En osaa nousta sängystä ilman että torkutan edes kerran. Yleensä se menee siihen että torkutan niin kauan että olen jo myöhässä. :D

18. Mulla on liian hyvä sydän ja oon liian sinisilmäinen, todella usein, oikeastaan aina.

19. Mun itsetunto ei oo mitään maailman parhaimpia, ja tätä ei auta yhtään mun ja äidin välinen huono suhde.

20. Rakastan musiikkia, Jos en katso jotain ohjelmaa niin mulla soi aina taustalla musiikki. Joskus saatan jopa nukkumaan mennessä laittaa musiikkia soimaan, koska nukahdan silloin paremmin. :D

21. Mä en tykkää kissoista. Sellasset kissat jotka ei änkee syliin ja oo koko ajan jaloissa on ihan siedettäviä. Ehkä jopa vähän pelkään niitä, kiitos mun ekan ja vikan ikioman kissan joskus vuonna nakki ja kivi.

22. Koirat on ihan lempparieläimiä, mutta silti pelkään isoja koiria.

23. Mulla on todella paljon pelkoja, mm. korkeat ja ahtaat paikat,kuolema, pimeä, yksinäisyys, isot koirat, hämähäkit, käärmeet, ötökät, jollain tapaa pelkään myös oksentamista, hammaslääkäriä ja lääkäriä yleensäkin.. :D

24. Tykkään välillä yllättää ihmisiä ostamalla lahjoja ilman syytä. :)

25. Mun on aina nukuttava hiukset kiinni tai en harjaa niitä ilman että käyn suihkussa.

26. Ihanaa että joku hieroo hartioita, mutta mulla on refleksi kun joku koskee olkapäihin nostan ne korviin ja en osaa rentouttaa niitä ennen kuin oon tottunut hieromiseen. :DD ei mitään käryä mistä tämmönen tulee.. :D

27. Lapset on aivan ihania, nytkin harjoittelujaksolla kun joku lapsi vihdoin oppi uuden asian jota oli harjoitellut pitkään ylläri pylläri olin kyynel silmäkulmassa. :D

28. En osaa nukkua kunnolla ilman tyynyä ja peittoa.

29. Suklaa on mun heikkous! :D muutenkin tykkään vähän enemmän makeesta kun suolaisesta..

30. Mun mielestä juustonaksut ja maissilastut (juuston makuiset) on parhaita.. normi sipsit menee jos on dippiä. Mua kuvottaa ne sour &cream sipsit.. :D

31. En ollut kuullutkaan dipeistä ennen 3-4 luokkaa :D

32. Porkkanat+ valkosipulidippi= <3

33. Oon nykyään ihan hulluna valkosipuliin! :D

34. Ostan välillä tavaraa sen takia että halvalla saa ja saatan joskus tarvita sitä, sama pätee siivoomiseen, en raaski heittää jotain pois koska saatan jossain yhteydessä vielä tarvita sitä. :D

35. Mulla on vilkas mielikuvitus, jonka takia en suostu katsomaan kauhuelokuvia.

36. Moni on kauhistellut mun huoneen seiniä, ne on siis täynnä julisteita ja tauluja. Mun mielestä tää on paljon kotosampi ja viihtyisämpi näin. Tää on mun näkönen näin. En vois kuvitellakkaan että mulla olis seinällä vain pari hassua taulua.. :D

37. Ei tee puhelimen akulle hirveen hyvää, mutta pakko ladata sitä joka yö.. :D

38. Mulla on atooppinen iho, varsinkin talvella mun iho kuivuu todella paljon ja saisin rasvata sitä koko ajan.

39. Mun on todella vaikeaa pitää huone siistinä.. :D Kyllä mä mun kämpän sitten osaan siistinä pitää! Lupaan sen! :D

40. Pakko on keksiä tähän jotain, en voi jättää tätä niin että olis 39 faktaa pakko olla tasaluku! :D Olkoon viimeinen vaikka se että oon koukussa Facebookin Farm Heroes Sagaan, tykitän sitä joka päivä ja menee hermo jos en pääse tasoa läpi. Nytkin jumitan yhellä tasolla jo varmaan neljättä päivää! :D

Tästä tulikin aika pitkä ja en nyt tiiä onko nää nyt sellassia elintärkeitä faktoja, mutta nää nyt tuli päähän.. :D

Ehkä nyt extra faktana vois olla tämä: Oon sosiaalinen, mutta myös ujo. Uudessa porukassa mä pysyn eka taka-alalla ja tarkkailen. Jos porukassa on kiinnostavia ihmisiä niin sitten yritän tutustua. Sitten kun tutustun ihmiseen niin oon ku papukaija, oon tosi harvoin hiljaa. Tää ehkä ärsyttää jopa joitakin.. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti