sunnuntai 1. joulukuuta 2013

Ei yksinäinen unta saa

Oon peräti edistynyt ton opinnäytteen kanssa! Kirjoitin tänään peräti kaksi sivua! Hurjaa! :D Mun on pakko saada se valmiiks tän viikon aikana, koska ensi viikolla on jo esitykset! (y) Enhän mä koskaan jätä mitään viime tinkaan en! :D Mutta mun on oikeesti ollut todella vaikeaa etsiä aikaa tehdä sitä ja sitten kun olis ollut aikaa ei ole ollut kiinnostusta. :D No eiköhän se tästä kun huomenna oon menossa 4 päiväksi kaverille punkkaamaan niin ei mee noihin koulumatkoihinkaan aikaa niin voin senkin ajan käyttää opinnäytteeseen.

Ja kyllä kello on taas kohta kolme yöllä ja olen hereillä, en vaan saa unta. Mitenhän jaksan huomenna sitten koulunpenkillä kun on kuitenkin vähän pidempi päivä.. :s pakko nukkua päikkärit huomenna ennen kun teen opinnäytettä, ihan pienet vain! :D

Toi sää on ihan kamala, inhoan lunta, kylmää ja jäätä! YÖK! talvi ei oo yhtään mun juttu! Mutta ihanaa että jouluun on enää pari viikkoa! Tosin stressaa etten ole ostanut vielä lahjoja kun ihan muutaman pikkujutun vasta parille ihmiselle. :s No täytyy mennä jouluostoksille kunhan palkka saapuu! :) Oon taas innostunut tosta säästämisestä! Oon nyt taas lähipäivinä tunkenu kaikki käteiseni mun säästölippaaseen (jonka luojan kiitos saa auki vain purkin avaajalla :D) haluisin vaan koko ajan laittaa lisää rahaa sinne! Oon luvannu itelleni etten avaa sitä kun vasta sitten kun se on oikeasti niin täynnä että edes 5snt kolikko ei sinne mahdu ja kun oikeasti sitä tarvitsen. Esim. sitten kun asun omillani niin tuolla rahalla saa ostettua vaikka ruokaa pitkän aikaa! Mua harmittaa vaan etten ole merkannut ylös mitä oon laittanut tonne purkkiin niin en tiedä paljon siellä on ja mua kiinnostaa koska se on kuitenkin aika lailla puolillaan.. Tekis mieli ostaa uus purkki avata toi laskea ja merkata ylös ja rahat uuteen purkkiin. :D

Mun pitäis ottaa itteeni niskasta kiinni ton koulun käynnin suhteen kun ei yhtään kiinnostais enää.. Täytyy vaan ajatella että loppu suoralla ollaan ja 6kk jäljellä! :) hurjan nopeesti menny toi aika. Tässähän täytyy jo kohta suunnitella uusia valmistujaisjuhlia! :D Mä niin toivon että saan paperit silloin kuin muutkin koska vitutuksen määrä on suuri jos jostain syystä nyt mokaan tän vikan vuoden. :(

AH! ja Bonesin kasi kausi on ilmestynyt! PAKKO SAADA SE! :D sorrun kuitenkin ostamaan sen ennen joulua! :D

Niin toi päiväkotiharjoittelukin loppui, toisaalta ihan kiva palata koulun penkille, mutta sit taas toisaalta näääh...

Tää on taas ollut yksi turhaakin turhempi teksti, mutta aattelin nyt tylsyydessäni tällässen kirjoitella.. :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti