sunnuntai 11. tammikuuta 2015

Oudot tavat osa 2

Oon jo aikasemmin tehnyt samanlaisen postauksen, mutta ajattelin päivittää tätä kun on tullut muutama uusikin tapa.. :D Yritän listata tähän uudet ja muutaman vanhankin tavan, mitkä tulee aika usein esille.. :D

1. Mulla on atooppinen iho ja aina iltaisin laitan paksun kerroksen perusrasvaa, kun turautan rasvaa kädelle se pitää laittaa kämmenselälle, ja tietenkin rasvasta pitää tehdä sydän.. :D

2. Vaikka oisin justiinsa laittanu puhelimen ja lompakon laukkuun kun oon lähdössä jostain, mun on pakko tarkistaa ennen kun laitan ulkovaatteet päälle että ne on kassissa, sama pukemisen jälkeen ja vielä ennen kun astun ovesta ulos. Ihan kun ne katoais siinä välissä johonkin.. :D

3. Nukkumaan mennessä mun on pakko ottaa läppäri sänkyyn ja laittaa joku ohjelma pyörimään, nukahan helpommin jos joku ohjelma on taustalla pitämässä meteliä.. :D

4. Jos oon nukkunut hiukset auki tai normiponnarilla, en voi harjata hiuksia ilman suihkua.. :D Ja nukkumaan mennessä hiukset pitää laittaa sellasselle puolikkaalle ponnarille.. :D

5. Harjaan hiukseni suihkussa, suihkun jälkeen, tiedän että märkiä hiuksia ei sais harjata, mutta luonnonkihara on vaan niin paljon helpompi harjata märkänä ku kuivana.. :D

6. Kun oon laittanut ripsaria, mun on pakko ihastella mun pitkiä ripsiä peilistä ja todeta että on ne kivat.. :D Tää tapa on ollu vasta vähän aikaa ja teen tätä ihan huomaamattani.. :D

7. Jos ajan isoilla teillä popitan musiikkia täysillä, siis yksin ollessani, mutta kun tuun kaupunkiin, musiikkia pitää laittaa hiljemmalle.. :D

8. Työpaitaa ei voi pitää kuin kerran, mua ällöttää kun se alkaa haisemaan rasvalle ja kaikelle, onneks ne kuivuu nopeesti. :D

9. Tykkään Criminal Minds sarjasta, mutta mun mielestä se on pelottava. :D Kun katon sitä käperryn sänkyyn niin ettei jalat tai mikään mee laidan yli ettei kukaan pääse yllättämään sängyn alta. Mietin myös joka jakson jälkeen, mitä jos mulle kävis noin. :D Vilkas mielikuvitus on kiva juttu.. :D

10. Töihin lähtiessä mun on vielä ovella varmistettava, että oon pukenut oikeat vaatteet päälle.. :D

11. Rakastan muumilimua ja voisin juoda sitä aina, miksei voi olla muumilimuhanoja?! :D

12. Yksin ajaessani puhun muille autoilijoille mm. "onko pakko ajaa ihan perseessä, etkö voi mennä hi tolvana.." :D :D

13. Mä oon aivan koukussa tuotantokausiin, omistan mm. Täydelliset Naiset, CSI Miami,CSI New York, CSI Las Vegas, Criminal Minds. Sinkkuelämää, Bones, Frendit, ja nii no nää on leffoja mut Wallandereita niitä ruotsalaisia nimenomaan on varmaan kymmenen.. :D Mulla ei siis kaikista oo vielä kaikkia kausia, mutta aion hommata ne! :D Sarjojen kattominen on vaan paljon kivempaa ku leffojen! :D

14. Jos löydän jonkun kappaleen joka saa mut hyvälle tuulelle, mun on kuunneltava sitä koko ajan ja laitettava se soittolistoille.. Veikkaan kyllä että tää on aika monella.. :D :D 

15. Jos mun hiukset on tosi likaset ne pitää pestä kaksi kertaa :D Sama hampaissa..

16. Oon koukussa Vitalikseen, pakko laittaa sitä vähän väliä huuliin ja sitten ne rasvajämät mitkä jää sormeen laitan sormen kuivaan kohtaan. Vitalishan on purkissa, ja tää pätee kaikkiin purkkirasvoihin, että sitä rasvaa pitää ottaa sieltä purkista siististi eikä vaan napata jostain kohti. 

17. Liittyen ehkä vielä edelliseen hampaidenpesun jälkeen huulet on pakko rasvata. Myös ennen ku poistun kotoa. :D Vaikken muuten meikkaisi sinä päivänä pitää huulet silti rasvata.

18. Kun istun koneella, tai pikemminkin makaan. Datailen siis aina sängyssä ja aina peiton alla.. :D Koneella ollessa pitää olla meteliä, eli aina sarja taustalle tai musiikki soimaan.

19. Nykyään ihan rakastan sähkökatkoja, sillon on ihanaa nauttia hiljaisuudesta ja sillon yleensä pikkuveli suostuuki pelaamaan mun kanssa lautapelejä.. :D

20. Tekstareissa ja Whats up viesteissä on pakko käyttää hymiöitä, koska eihän sitä tiedä muuten onko asia sanottu läpällä vai ihan tosissaan. Mulle on pari kertaa sanottukkin kun en käytä hymiöitä ku oon kiireessä vastannu, että oonko vihainen.. :D




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti