perjantai 5. heinäkuuta 2013

Sormista sakset

Mahtava otsikko, älkää kysykö.. ;) :DD

Kiireinen viikko on näkynyt hiljaisuutena täällä blogin puolella. Viime viikko painettiin melkein joka päivä töitä parin tunnin unilla, kun oli niin paljon tekemistä ennen sunnuntaita. Sunnuntaina oli siis mun veljen rippijuhlat. Juhlat meni hyvin ja oli ihanaa nähdä myös enoa, kummia ja serkkua jotka Pohjanmaalta tänne pääsi! Suunniteltiin kun mulla on 10 päivää lomaa vielä ennen kun koulu alkaa jos saisin pikkuveljen tai jonkun kaverin puhuttua ympäri että lähdettäisiin Kalajoelle! Mä niin haluan, mutta en haluaisi yksin ajaa tota matkaa kuitenkaan.. :( Kyllähän sen yksinkin voisi ajaa, mutta ois se matkaseura aina plussaa. :) Enolla ja kummilla oli hirveet suunnitelmat mihin ne mua siellä raahais, ne kyllä kuulosti kivalta. :D Plussana vielä mun kummi ois samaan aikaan lomalla. ;)

Nytkin olis tiedossa vaan töitä, tässä pari päivää oon vapaillu, ihanaa ku ei oo tarvinnu juosta ku päätön kana joka paikkaan. Tosin nyt taas viikonloppu töissä, olisin halunnu vielä vapailla! :D No rahantuloa ei voi estää!:D Pitäis kyllä nukkua vielä ku ysiltä pitää kuitenkin herätä, mutta on vaan semmonen jumitus olo. :D Kattoo nyt mitä näistä öistä tulee, kun pitäisi opettaa uutta työntekijääkin jossain välissä ja kuitenkin viikonloppu ja summer up ja kaikki niin ei oo mitenkään rauhallinen viikonloppu tiedossa. :D

Oon niiiiiiin hurahtanu noihin sarja-bokseihin, tilaan niitä koko ajan. :D Viikko sitten tilasin taas vähän Csi Las Vegasia ja New Yorkkia. :D Mun on pakko saada ne kaikki! :D Mulla on kohta yks hylly täynnä noita ja haluun lisää! :D Noita on vaan kivempi kattoa ku jotain leffoja tai telkkaria. :D No eipä meillä oikeen muutenkaan telkkarin eteen pääse, eikä sieltä edes tule nykyään kun ihan pari ohjelmaa mitä voisi kattoa. :D Nytkin oon heräämisestä asti kattonu Csi Ny, sain vihdoin ja viimein eilen katottua Criminal Minds 3. kauden! :D Se on vaan niin ihanaa ennen nukkumaanmenoa kattoa pari jaksoa jotain sarjaa. :D

Isosiskokin lähti tossa torstai aamuna Lontooseen, toivottavasti se nyt tuo mulle sieltä tuliaisia. ;) Mä en ainakaan uskaltais lähteä yksin ulkomaille, hui!

Pitäis vissiin ostaa joskus uus patjakin, kun mulla on nykyään aina selkä helkutin kipeä kun herään, no onhan tää patjaki varmaa yli 20- vuotta vanha. :DD Joskus kun senkin sais aikaseksi. :D

Tilasin muuten yhen tommossen kirjan itelleni, se on pari vuotta vanha, tollanen "rikoskirja" :D Ton takakannen perusteella sen ostikin kun se kuulosti kivalle, ja ei ollu kallis. Kattoo nyt millon senkin saa luettua ku en oikeen moneen vuoteen oo osannu lukea mitään muuta ku Aku Ankkoja :D No ehkä jos toi nyt on oikein hyvä kirja ni se vie mennessään. Toivottavasti. :D

Kattelin tossa syksyn lukujärjestystä, hurjan pitkiä päiviä joka päivä! Ärsyttävää ku en muista enää että oliko se ekassa jaksossa ku pääsisin 12 joka päivä vai miten. Ja ärsyttävää kun en pääse koulun sähköpostiin tai Winhaan! ÄRGH! : D Kuitenkin menny taas salasana vanhaks.. -.-

Kai se pitäis jotain käydä syömässä ja katsoa pari jaksoa Csi:tä ja jatkaa unia, jotta jaksaa taas yön tehdä töitä! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti