tiistai 25. elokuuta 2015

I have to prove myself..

Jonkun verran on taas tapahtunut viime postauksesta. Siirryin jälleen pelkkiin yövuoroihin, moni on ihmetellyt sitä miksi, koska viimeksin olin lähellä palaa loppuun. Mutta se oli kesää, ja nyt on syksy tulossa ja yöt (toivottavasti) hiljenevät, ja saan taas jonkun näköisen rytmin ja muutenkin olen yöeläin, tykkään valvoa pitkään ja nukkua pitkään.
Yksi syy on myös se että mulla on edelleen pieni pelko yövuoroja kohtaan, ja haluan todistaa itselleni että pystyn olemaan myös hiljaisina öinä työpaikallani. Ja kotona en pysty nukkumaan joka yö, koska mun pimeänpelko on vaan vahvistunut entisestään, joskus joudun nukkumaan valot päällä siihen asti että aurinko nousee. Joten miksi en tienaisi öisin rahaa ja nukkuisi silloin kun on valosaa. Joskus jos tulen jostain keskellä yötä kotiin, en meinaa uskaltaa kävellä edes autosta muutamaa metriä ovelle, ennen autosta nousua on etsittävä avaimet ja ovella vilkuiltava vähän väliä taakseen. Ovi kun aukeaa,äkkiä sisälle ja ovi nopeasti perässä kiinni. Kotona joudun kulkemaan saunatilan ohitse että pääsen huoneeseeni ja jostain kumman syystä kuvittelen aina että sielä on joku vaanimassa.. Myös öisin vessassa käynti on pelottavaa, vaikka vessa on suoraan vastapäätä mun huonetta. Se on naurettavaa, mutta en oo kellekkään uskaltanut sitä myöntää, että tietyllä tapaa mua vähän pelottaa aina töihin meno, ikinä ei tiedä mitä tapahtuu ja kuka hullu ovesta tulee. Töissäkin esitän että kaikki on hyvin, just tän takia tietyissä asioissa olis pitänyt toimia toisin. Ja kuulostaa, munkin korvaan naurettavalta, että mun pitäis todistella jotain, mutta mun on tehtävä se itseni vuoksi.




Haaveilen jälleen reissusta pohjoiseen kummien luo, jotta saan hetkeksi heittää taas aivot narikkaan ja unohtaa ne asiat jotka mua vaanivat täällä. Muutenkin stressaa taas työnhaku, vaikka haluankin pois nykyisestä paikasta on silti jotenkin raskasta kirjoittaa työhakemuksia. Se vaatii paljon aikaa ja keskittymistä ja varsinkin nyt mun ajatuksetkin pomppivat missä sattuu.. 

Nytkään ei pää oikein tahdo toimia, vaikka varmasti olisi enemmänkin kerrottavaa, mutta ehkä laitan pään hetkeksi tyynyyn ennen kuin alan taas metsästämään uutta työpaikkaa..






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti