lauantai 29. joulukuuta 2012

Vihdoin uskalsin!

Moikka! Vihdoin uskalsin aloittaa bloggaamisen, oon jo kauan haaveillut tästä, mutten oo uskaltanut aloittaa, mutta nyt tein sen! :D Joo eli jos tässä ekana nyt kirjottaisin tämmösen esittelytekstin itestäni. :D

Eli oon 20- vuotias nainen ja asun Etelä- Suomessa pienellä paikkakunnalla, saa nähä kerronko joskus tarkemmin vai en ;) Käyn parhaillaan amista, luen toista ammattia, ensimmäisen ammatin sain 2011 ja toiseen ammattiin ois tarkotus 2014 valmistua jos kaikki nyt menee suunnitelmien mukaan :) Opiskelun ohella on pakko käydä töissä,mutta työpaikkastani en kerro kuin sen verran että palveluammatista on kyse. Ja tykkään kyllä hirmuisesti! :) Mutta joo ei siitä sen enempää ;) Oon meiän perheen keskimmäinen lapsi, mulla on siis isosisko ja pikkuveli. Hmm,mitähän muuta kertoisin.. :D Harrastuksia mulla ei oikein ole kun koulu ja työ vie niin paljon aikaa että sitten kun joskus sattuu vapaata olemaan niin haluaa vaan ottaa mahdollisimman rennosti, mutta yritän kuitenkin silloin tällöin käydä lenkillä ja ehkä innostun tästä bloggaamisesta niin paljon että saan tästä uuden kivan harrastuksen :D Oon aina tykänny kirjottaa tosi paljon ja varmaan mun tekstit tuleekin olemaan pitkiä kun aina koulussa aineetkin oli melkeen yhen vihkon mittasia, mutta yritän kirjoittaa mahdollisimman lyhyesti ettei teidän tarvitse mitää romaaneja tartte lukea :) Vai oisko teistä kivempi lukea pitempiä tekstejä? =) En nyt oikein keksi mitään muuta itestäni kerrottavaks, mut jos teille tulee jotain kysymyksiä mieleen ni kommenttia tulemaan vain! :)

PS. tän päivän aikana tulee useempi kirjotus kun tää on niin uus juttu et pakko päivittää usempaan kertaan :D




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti